Banned GA & Futsal !!!

Banned ini adalah SEMENTARA untuk diri sendiri!! Nak rest dari GA / CONTEST  ... Sbb join semua tak menang.. heeeee~ Geram!!...~

Manyak tak luck lol!!

Itu kisah GA.. Ini pula tentang training futsal. Kakiku ini betul-betul sangat sakit kerana  penendang tadi. Sakit beb!! Sakit!

Petang tadi kami training dengan member lelaki. Actually hari ni perempuan je yang training, dengar kata mereka-mereka itu training bola padang. Tapi entah kenapa tiba-tiba aku sampai, ada pulak mereka ini. Jadi, untuk tidak menghampakan, kan... Layankan aje .... Seronok juga kalau mereka ni ada. Main tak sangat, gelak yang lebih. Mana tak mengah. Waktu kejar bola ada lah 2-3 kali ter berlaga kaki tangan..! Sakit dol.. Depa dok siku tangan, dok tendang kaki.. Training dengan mereka memang menyakitkan..! Huh~ Tapi tidak menghampakan. Banyak benda yang kami belajar.. Especially, SILA JANGAN TAMAK. Pentingkan diri namanya!

Tak sabar menunggu minggu depan! Boleh training lagi.. Seronoknya buang toksid dalam badan yang dah lama bertapa selama 26 tahun ni!

One more thing, mereka kata akan ada training badminton pula dekat Pusat Kejiranan - Presint 11. Tunggulah next another week. Tak silap lepas cuti CNY nanti! Another 5 will reduce!! Weee ~,~...

Comments

  1. wakakakkaa.. JANGAN TAMAK!!! kelassssss ko jah.. hehehehhe

    *mmg menyakitkan badan*

    ReplyDelete
  2. nusha : simple je tak lawa pun... nusha pny lg gojess...

    kema : defense sile jangan tamak....wakakaka~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts