Wednesday, January 19, 2011

Futsal siri 2011

Assalamualaikum....
Dengan ini di umumkan latihan futsal akan diadakan pada tarikh, masa dan tempat seperti berikut 
TARIKH : 18/01/2011 
MASA : 530-700 
TEMPAT : GELANGGANG FUTSAL PERCINT 18
Harap maklum yeee......
*****
Baikkk...telah maklum...!!!
Lama juga kami rest dari main futsal... Lepas je menang tempat ke-4 [no 4 je pon] sukan MESCA tahun lepas..!

Semalam bermula semula pencarian pemain-pemain handalan untuk dihantar sebagai wakil BPPA untuk tahun ni..! Aku?? Bukan terer pun.. Tapi tak kire nak main juge...

Semalam juga mencatat sejarah olimpik bagi Scha...bila dia telah membuat aksi akrobatik di tengah padang futsal..Hingga menyebabkan rekahan pada seluar treknya. Amat kasihan....[Tiba-tiba teringat masa tournament bola tampar 2009 - kejadian menyayat hati antara aku, abang Shaman ngn Nizam....ciss!!]

Padahal mak tiri dah pesan sebelum main, trek-suit tu nampak macam fitted sangat tu..Karang koyak kang.... Betul tekaan mak tiri....ngee~

Jadi, kalo dah namanya MAK... Sile jangan melawan.. Meskipun dia cuma MAK TIRI...hehehehe~
Apa pon, KERANG! Kamu memang pemain terbaik...~,~weeeee

3 comments:

  1. KERANG??? meratap!!!!

    ape2 pon sha mmg telebih boh kuasa die kat kaki...tu je punca nya..muahaha.. =p

    ReplyDelete