Ilusi Adira dan Pagi Sabtu...

Hmm....!

Apa lagi yang aku boleh buat harini? Iskkk...kalo lepak Putrajaya harini pon alright kan? Boleh basuh baju yang berlonggok seminggu lepas.... Haiyaaaaa...apa pasal la aku slow sangat. Dah hari ni baru nak pikir?

Dek kerana tak tau amende nak buat, jom aku nak feeling-feeling lagu yang aku, Scha ngn Kema berjOget dalam kereta masa nak pergi ofis tempoh hari... Lagu baru dari Adira, Ilusi... Lagu baru ke? Apa pun aku baru dengar lagu ni.. Silakan nyanyi sama-sama...!!

rasa suasana riang berdua
saat duka lupakan saja
menari di minda hingga terleka
beralih ke alam yang nyata

tersentuh bagai dejavu beribu batu
bebas sayap ku
pabila bercinta dan dicinta
cari cinta, cinta mega
biar cinta jadi fenomena
tertusuk dadaku, panahan mu..panahanku
hak milik mu, biar panah ku terus di situ...

inilah petanda telah bermula
ilusi baru dalam skesta
memenuhi masa dengan ceria
bagai ledakan supernova

tersentuh bagai dejavu
beribu batu
bebas sayap ku
pabila bercinta dan dicinta
cari cinta, cinta mega
biar cinta jadi fenomena
tertusuk dadaku, panahan mu..panahanku
hak milik mu, biar panah ku terus di situ

(ilusi..)..biar ia jadikannya realiti
(aku menyanyi...)
biar diriku mencapai rentak infiniti yang tinggi

tersentuh bagai dejavu...
beribu batu...bebas sayap ku
pabila bercinta dan dicinta
cari cinta, cinta mega
biar cinta jadi fenomena
tertusuk dadaku, panahan mu..panahanku
hak milik mu, biar panah ku terus di situ

Abisss....!!

Amacam? Feeling erobex tak pepagi ni? hiiiiii~

Kalau nak dload pulak... tekan je [sini] . . .

~Macam-macam lagu uols boleh dapat dalam 4shared.com tu....~




Comments

Popular Posts