Kecantikkan, Chanteq ke?

WelcOme, muning...~

Credit google.com
Apakah istilah kepuasan kecantikan bagi wanita?

Adakah setelah mendapat kulit yang mulus? Putih gebu? Tanpa jerawat? Atau asal bersih sudah, cerah ke gelap ke belakang kira.... Yang penting bersih!

Atau, sememangnya, takkan pernah ada kepuasan dalam kecantikan nih bagi wanita?

Ha...sila jawab....!

Haruslah, kecantikan adalah hak milik setiap insan...

Semua insan tak kira lelaki atau wanita sebenarnya perlu menjaga kecantikan ...  Bukan setakat luar sahaja, dalaman pun ye adik-adik ... Sebab, kecantikan dalaman ni yang akan menonjolkan kecantikan luaran kita... Kalao luaran je cantik, tapi dalaman tak, nampak buruk juga! Penyapuburuk...~,~

Lupakan cerita itu, aku sebenarnya nak view produk ni... Dapat dari satu blogger cun, katanya produk Vit C Energising Face Spritz dari BODYSHOP [$45] ni, sangat bagus... Actually dia dah cuba...and it was awesome! 


Oleh itu, aku sebagai wanita tulin ni... [tulen bang..!] Sudah terpengaruh dengan barangan kecantikan ni.. Cumanya, apa yang aku risaukan adalah....sesuai ke dengan kulit muka setiap insan di seluruh maya-pada ini...? Kalau bukan semua wanita pun, aku je lah... Sesuaikah untuk kulitku yang the very sensetip ini?

Aku mau terai... Tapi, kiranya tidak berseswai'an... Pada siapakah harus ku beri/jual?? [**nangess...takmo bagi, rugi!]

Inilah persoalannya....! Adakah aku akan kembali membazir seperti dulu? Atau, aku tak sepatutnya terpengaruh dengan barangan kecantikan segala bagai ini?

Aaaa....ce cite...ce cite....~,~

Comments

Popular Posts