Thursday, January 13, 2011

Lelaki Cun Finale

Beb,

Lelaki itu telah meninggalkan aku....semalam

Hanya kerana kelmarin, aku betul-betul terlupa janji temu antara kami....argghhhhhh!!!

Menyesal, sebab berjanji temu dengan orang lain kemudian dia membatalkan janjitemu antara kami!

Aku menyesal....~



4 comments:

  1. ye dah follow da... wah xsngka minat korea jugak ye :)
    sama la..sy suka giler cite he's beautifull ni..
    tengok la entri pasal contest lagu saya buat... huhu

    ReplyDelete
  2. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara
    Salam Sebuah persahabatan....
    Terima kasih atas kembara ziarah maya”

    Haiiii ni bebetul pminat setia citer korea ni

    eeemmmm mestilahhh janji mesti dikota.... kalau dah didustai kan susahhh jadinya.... menyusahkan orang lain dan diri kita sendiri

    sesal dulu pendapatan sesal kemudian tiada gunanya

    ReplyDelete
  3. nizam : haha..tu lah..... pasrah...

    ReplyDelete