Thursday, January 13, 2011

Siri : Bercakap Dengan Diri Sendiri

"Berat akan berdamping, Ringan akan meninggalkan kita..."

Dah lama tak pegi gym, bila sekejap tadi teman se'opis' datang bercerita tentang ahli baru dia..

Ye, ye.. aku tak lupa ajaran dia, masih ingat!! Cuma waktu itu membataskan pergerakan....

Waktu yang membataskan? 

Bukan sebab frasa "MALAS" yang sekian lama bersarang dalam minda kecil ni ke?

Kalau dah tak nak macam-macam alasan diberikan, nak seribu daya, tak nak seribu dalih kan...?

Kerana itu, minda ni terbuka, hati pula menggelepar untuk menyahut cabaran tu sekali lagi... Tapi, mampu ke sekali lagi? 

Insyallah, aku cuba.... Tapi start bulan depan boleh?? ~,~ weeee...

______
legnOte : Alasan lagi la tu....
psstt...kema jom teman pg KBS!

3 comments:

  1. x pernah pun g gym. best eh? hehe...

    ReplyDelete
  2. kat KBS ke??ayuh la kita jog keliling umah stp ari..xpon kita balik umh naik tangga..mau?

    ReplyDelete
  3. tikah : best kalo orang tak ramai.. kalo ramai malu..huhu~

    kema : jom la....tak kisah la.. tp 10 tingkat?? erkkk~

    ReplyDelete