Peace!!

peace_sign01001
Sumber : Google

Sesungguhnya, manusia itu adalah jahil di sisi Allah...

Simbol PEACE [kebebasan] memang sinonim dengan kita. Setiap kali ambil gambar, posing sana sini, tengah happy...dsbg.. terkadang kita akan menunjukkan simbol yang macam tu~ Betul tak?

Tapi tahu  tak kita apa sebenar maksud yang tersembunyi dari lambang dan perkataan PEACE tu sendiri?

Semalam, aku duduk bersembang dengan teman serumah... Sekadar membincangkan tentang kehidupan sebagai anak dara juga hidup sendiri, masakan kesukaan, juga lelaki kesukaan... Berkesinambungan terus kepada hal ehwal dunia, hak, kebebasan, keamanan...!

Keamanan? Hmm... 

Ini bukan cerita tantang keamanan yang manusia perlukan, tapi simbol sebenar keamanan tu sendiri! Yang mana selama ini kita sebagai manusia agungkan. Peace sana, peace sini.. kononnya kita aman, bebas le..! Tapi sebenarnya simbol keamanan yang kita selalu buat tu adalah tanda kemenangan dan kejayaan syaitan laknatullah!! Astaghafirullahaladzim...~ 

Selama ni aku memang tak tau, padahal benda ni memang telah di war-war kan beberapa tahun yang dulu... Cuba baca fakta-fakta ni... [klik sini] Untuk rujukan lanjut..!

Macam aku kata tadi, sesungguh kita ni jahil tentang semua ni..! [atau korang dah tau, tp aku je kot yang baru tau...hmmm~] Main sedap je ikut apa yang menyeronokkan. Tanpa tau apa maksud disebaliknya. 

Seperti apa yang aku baca dan aku dapat dalam dunia hujung jari ni, antaranya ia menceritakan tentang asal lambang kedamaian tu, di mana ia merupakan simbol syaitan, yang diamalkan semasa upacara keagamaan Yahudi. Ia juga merupakan simbol gerakan Illuminati! Yang mana Ahli-ahli Illuminati akan menggunakan simbol ini sebagai tanda “Law of Fives” (Hukum Lima). 

Dalam tulisan Yahudi, huruf V (Van) bermaksud ‘Nail’ (Kuku). The Nail adalah salah satu tanda rahsia Syaitan yang digunakan dalam upacara penyembahan berhala.Syaitan ingin membiarkan kita tahu bahawa tu adalah tanda kegemarannya.Anton Lavey, pengasas Church of Satan (Gereja Syaitan), menggunakan simbol PEACE sebagai latar belakang mimbar upacara penyembahannya. Simbol PEACE ni adalah dari simbol kumpulan Yahudi yang anti Kristian (antiChrist).-sumber kawanlah.com

Salah seorang penyelidik menegaskan, simbol PEACE adalah dari simbol kumpulan Yahudi yang anti Kristian (antiChrist). Mereka mengambil salib kristian dan mematahkannnya ke atas dan menerbalikkannya ke bawah. Tanda 3 palang yang menghala ke bawah membawa maksud ; Past (Palang kanan), Present (Palang tengah) dan Future (Palang kiri) - Sumber : blogger teman
 
Sejauh mana kebenarannya, wallahualam...~

Comments

  1. hahaha.....gmbr futsal manyak uhhh peace...! kejaaan Syaitonnnn...~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts