Wednesday, January 4, 2012

Day 10 - Hari ke 10.. Apa yang berlaku?

Hari ke sepuluh. . . . 

Banyak benda yang berlaku. . . . 

Yang ada kena mengena dengan diri, cabaran 30 hari, juga yang tak de kena mengena dengan ini cerita. . . 

Tapi . . . 

Apa yang berlaku lebih kepada kehidupan peribadi, juga perasaan yang aku sendiri sebenarnya belum pasti. Aduh!!! Ni yang aku malas ni. Bukan belum pasti pon, sebenarnya aku tak tau... 

2012 - Awal tahun, terjebak dengan perasaan yang entah dari mana datangnya. Nak aku biarkan, aku bukanlah manusia yang sampai hati. Noe...Aku bukan macam tu... Tapi aku pun ada perasaan juga. 

Jadi, boleh bagi aku peluang tak untuk menilai semula diri aku? Kelemahan aku? Boleh tak 2012....??

Tolong jangan cepat sangat berlalu ke bulan Jun.! Please..~

9 comments:

  1. ko nilai je la diri ko... x yah mintak izin k... hahahaha

    ReplyDelete
  2. hihihi.....aku takut 2012 cemburu ngn aku.....jeles ngn aku...

    ReplyDelete
  3. Jun..... adalah hari keputerian CIK MUDA....ngehehehehe~

    ReplyDelete
  4. tau..makin meningkat laaa kan..hehehhe...xpe..yang penting stilll vouge'!

    ReplyDelete
  5. masa tidak pernah mencemburi kita.. kita yg sepatutnya cemburu pada masa.. eh ko nak kawen jun? tema kuning?

    ReplyDelete
  6. ninisweet;
    nak adiah teddy....emmm~

    tea;
    kalo aku kawen ko jgn tak datang ye?

    ReplyDelete