expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, January 16, 2012

CINTA TAK HARUS MEMILIKI . . .

Sepetang di Ofis.....

Lama dah tak balik lewat macam nih.
Kalao tak, cepat je tekan pangkah dekat atas kanan tu. Setel semua, tekan punat log off... BALIK.!
Harini. . . Ada feeling yang semacam . . .Nak duk ofis lama jap lah. ..

Sekarang, lagu Anuar Zain... CINTA TAK HARUS MEMILIKI . . . Oi oi oi . . . Yer ke? Betul ke? Bole caye ke??

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ni yang malas nak duk sensorang nih...

Ok bye..~

9 comments:

  1. ye dik... cinta tak semestinya dimiliki... dulu ahkak kau nie cinta mati sama leonardo. nan ado dia nak balas...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. EH..EH..TETIBA TERASA COMEL PULAK MENAIP KOMEN NI..HEHEHEHE

    CINTA TAK HARUS MEMILIKI..URMMM,MMG BEST LAGU TU..

    ReplyDelete
  3. bila masuk blog nie..tetiba jer jiwa jadik romantik!..aku yg romantik @ cik muda yg romantik?..haish..

    ReplyDelete
  4. Bila cinta itu kuat, pasti akan ada usaha untuk memiliki...


    cinta tidak semestinya memiliki...

    ReplyDelete
  5. ye, cinta tak harus memiliki.
    tapi cinta tetap harus ade dalam diri.

    eceh ;p

    ReplyDelete