Monday, October 10, 2011

Sape reti uat Header yang cool..mengikot perspektip mata rabun aku? Sile angkat tangan!!

Header aku . . .

Wey, korang perasan tak..

Tak?

*garu dahi*

Adoi.. Tak ke?? Kesian lah kat aku ... Tolong lah jangan jujur sangat...

Aku tanya sekali lagi ni...

Korang perasan tak??

Huhu~

Okay.! Aku memang tak de header ... Boleng je kan header aku.

Sebenarnya jauh di sudut hati aku ni.. Teringin sebenarnya nak macam korang tu. Tapi....tapi aku tak kretip.. Aku tak seni... Aku tak retis pon...
Tak de sesape ke yang sudi nak dekoratekan header yang sesuai tuk Belog Cik Muda ni ea?? Yang sepadan dengan ketulusan jiwa-lara aku ni. Yang sesuai dengan watak Snow White yang ada dalam diri ini..kan?

Meh tolong aku suggestkan sape2 yang boleh tolong aku nak deko-deko menatang header tu... Meh la.. meh la... Ke ada yang oper diri, amat aku alu-alukan...hehehe~

4 comments:

  1. ri2 cik en bukak headrr free xmau mai blog cik ne..klu x dh dpt dah

    ReplyDelete
  2. ala cik en..... kite bizy kot masa tu....huhu ...

    yui: ai ai cip~

    ReplyDelete