Monday, October 17, 2011

Sape rasa dia adalah lelaki gentlemen, meh baca nih!

Salam,

Bagi korang, orang lelaki... Korang patut tau ni.. Perempuan ni bukan mengada-ngada tau.. Diorang sebenarnye inginkan lebey kasey sayang, dan lebey attention  dari korang... Erkk...geli pulak... Jadi, korang dengan perempuan tak payahlah nak cover konon tak layan jiwa ke apa. Layankan aje.. Sebenarnya perempuan mudah jatuh cinta pada orang yang selalu take care  dia, melayan kerenah dia (yang tak keterlaluan la..). Ni antara fakta menarik setiap perkataan yang melambangkan maksud sebenar orang perempuan.!
  • SENSITIF pada WANITA bukan bermaksud suka merajuk , tapi hanya ingin bermanja dan mendapatkan perhatian ...
  • CEREWET pada WANITA bukan bermaksud FUSSY tak menentu , kadang ingin LELAKI mengikut kata-katanya sekali aja....
  • HALUS pada WANITA ibarat sehalai sutera , cantik , mulus , lembut dan mudah tercabik dan koyak .. walaupun seorang wanita memaafkan seseorang yang lain atas sebab kesalahan , biasanya WANITA akan ingat kesalahan tersebut untuk disimpan jadi pelajaran., Bukan DENDAM ...
  • IKHLAS seorang wanita tak perlu diragui .....
  • KORBAN pada WANITA adalah sanggup berkorban apa saja untuk seseorang yang amat disayangi , termasuk ibu bapa , anak-anak , dan suami ... WANITA amat tabah ....
  • PRIHATIN pada WANITA adalah sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam ...
  • MANJA , walaupun dia adalah seorang WANITA yang pandai berdikari., naluri seorang WANITA tetap seorang WANITA ., suka bermanja hanya kepada insan yang bernama LELAKI , namun juga sesama kaum ....
  • EGO pada WANITA, WANITA yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup menolak ketepi EGOnya apabila bertemu dengan yang dicintainya ....
  • CINTA , CINTA pertama bagi wanita adalah yang paling dalam dan tulus... bukan di khianati.. 
  • SEKS pada WANITA, seks bukanlah segala-galanya buat WANITA krn WANITA diciptakan dengan 9 nafsu dan 1 akal ., NAFSU yang banyak dan tidak tertumpu kepada satu saja ., LELAKI pula dijadikan dengan 9 akal dan 1 nafsu ..., fungsi lelaki adalah membimbing WANITA dan bukan menghanyutkan wanita .....n Bukan Jadikan Wanita sbg Pemuas NAFSU!!!...
WANITA memang sukar diramal. Susah untuk difahami hatinya. Tapi, jika dia dicintai sepenuh hati...undivided, kamu memang sangat-sangat bertuah memilikinya kerana dia akan sentiasa menyenangkan korang!!! Betul tak tipu punyee..!!


Ada ke orang yang sanggup nak basuh baju, underware, masak? Susahkan diri sendiri demi kesenangan orang lain.?


Wanita ni, bila tiba satu fasa iaitu perkahwinan, ia merupakan penamat jalan kehidupan dia.. Apa yang dicari telah ketemu. 


Bagi lelaki, bila tiba satu fasa iaitu perkahwinan, ia merupakan permulaan hidup dia..macam mana dia nak conduct kehidupan dia dan keluarga. 


Wanita, hidup bujang sangat mudah, tidak bagi orang lelaki...
Tapi lelaki, bila dah berumahtangga hidup sangat mudah, tidak bagi wanita...


legnOTe : Pandangan aku je tu..~

3 comments:

  1. ha..setuju sesangat!!

    ni nak kena kabor ni kat dia..hahah..

    ReplyDelete
  2. aih...entry ni macam "harapanku terhadap lelaki yg bakal jadi suamiku" je....
    hehehe

    to my blog - Acapsuur (>,<)

    ReplyDelete