expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, October 10, 2011

Day 6 - Tiga perangai burok anda??

Chalen yang ke 6 . . 

SOALAN : Tiga perangai burok aku ??

Ape? 

Tolong jangan buat muka tak sabar nak tau tu ~

Manusia.. Manusia mana yang nak mengaku perangai buruk dia kat seme orang..? Termasuklah aku. ok... Sebab aku tau aku adalah manusia ... 

Nak mati ke? Tak pasal-pasal je kan kalau ada mak mentua yang berniat nak jadikkan aku menantu pilihan, terus rejek kan.. 

Nah kau, melepas suda...~

Baiklah, baiklah..disebabkan aku tak boleh tahan tengok wajah-wajah ungka yang korang lemparkan pada skrin PC tu, aku dengan rela hati jawab soalan berbaur memburukkan diri sendiri ni...

  • Pertama, mungkin dalam tak sedar terkadang aku melepaskan angin pus-pus.. Aku bukan sengaja uols.. Percayalah. . Tapi aku tau, tak seme orang perasan sebab angin yang keluar itu aku PASTI tiada bau, warna dan rasa. Betul! Cuma jauhari saja yang mengenal manikam.~
  • Kedua, aku kurang teror bab memasak nih.. (Adoi..sure kene rejek..) Tapi, ada orang cakap.. "Tak pe... memasak tu boleh belajar" Hmm.... ayat wat sedap hati je tu.. Tak le tak reti sampai masak nasik pon tak tau kan... Kalau setakat nak mengisi perut sendiri, rasa-rasa aku masih mampu lagi.! Untuk mengisi perut orang tersayang.. Erkk..aku akan berusaha ke arah itu..! Doakan aku yep, sayang?
  • Ketiga, kalau aku dah mula membenci ... untuk kembali ke asal, adalah kenangan silam je lah buat ko. Jadi, sila jangan berada di depan aku sekiranya korang rasa korang dah buat onar kat aku..OKAY??? Paling kurang penendang saiz 7 orang asia ni akan berada tepat kat tulang rusuk engkorang. Apa?? Kejam?? Ye! Aku memang kejam.! Sangat kejam... Sila buat muka takut pada aku sekarang..~ Jadi, sila jangan muncul depan aku kalo tak mo ada bekas kasot tumit tinggi kat perut korang... Paling kurang, 1 1/2 inci itu mungkin akan terbenam dalam penkreas korang... 
Ok, yang ke tiga tu aku tipu je..hihi~


legnote : baru sekarang ko sedar kew?? Adoi laa.....

No comments:

Post a Comment