Tuesday, January 29, 2013

Sepi je...

Tak aku nafikan, kesepian adalah amat-amat memeritkan bagi mereka yang sentiasa ceria. Macam blog Sipenyapu Buruk nih yang dah berhari-hari tak ber update... Sepi jew.... Bosannyew kau ni..!!

Ehemmm....nak cakap blog kau ceria ke? Gitu? Tolong jangan perasan ye diri sendiri...!

Bukan, aku bukan tak nak up entry untuk dikongsi bersama teman yang lain. Tapi....hmmm! Mungkin kekangan waktu paling tepat untuk merungkai persoalan ni.

Oh... terima kasih pada yang sudi berkunjung di waktu hujung minggu tempoary ye.?! Aku tengok pageview 2-3 hari ni ada juga yang bertandang seperti biasa... TERIMA KASIH!!

Next .... aku akan up entry bila dah tak de kekangan okey....!! Caw cin caw...~

8 comments:

  1. relex santai dulu.. dah lapang nanti silakanlah berentri...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum awak. sila update entri secara dasyat! hehe. takpe2, ada masa boleh update. tarak hal punya :)

    http://sheilashahfiekry.blogspot.com/2013/01/tolong-singgah-dan-baca-ini-hehe.html

    ReplyDelete
  3. akan tetap melawat seperti biasa...ekekekeke.... ^_^

    ReplyDelete
  4. moga kau dalam keadaan yg baik hendakNya..

    ReplyDelete
  5. Salam...mamahanny jeww yg x sibuk...nak sibuk tp sibuk x nak gan mama..hehe

    ReplyDelete