expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, January 13, 2013

Doa di waktu pagi..!

Salam...

Pagi ni dekat Putrajaya hujan turun lebat. Mudah-mudahan rezeki kita semua sama seperti air hujan yang turun dari langit Allah SWT ni  untuk kita hari ini dan akan datang. .!! 

Aku bangun awal pagi sebab ingat tadi nak merayau sambil berjogging kat tempat faberet. Mana lah tau sambil-sambil jogging tu ada orang terperasan, 'Ehhh ni Si Penyapu Buruk tu ke?' 

Ahhhh....bajet Fatin Liyana pulak kau pagi-pagi ni Buruk.... Pfffttt..... Nan hado la.... Kau buruk kalo berangan no satu.

>__<v  ....Kikiki ~


Ahaaa...

Aku malas dah nak guna nick Cik Muda tu.... Walhal, diri ini semakin tua adanya. Jadi, sedar-sedarkan diri tu sikit di hari yang berbahagian ni...kan??

So, Alhamdulillah, Allah SWT masih lagi beri kita semua peluang menghirup udaraNya tanpa apa-apa bayaran, melihat keindahan ciptaanNya dan masih lagi memberikan kita peluang untuk menikmati kehidupan di muka bumi ini. Jom sama-sama kita berdoa mudah-mudahan hari ni akan menjadi hari yang baik dari semalam, dan semakin baik di hari-hari yang akan datang....

Aku kongsikan doa cute ni dari FB Heliza Helmi untuk setiap hari yang kita lalui.. Mudah-mudahan kita takkan terlupa dengan setiap apa yang diberikan oleh Dia dan sentiasa rasa bersyukur....




**pssst.....harini breakfast apa ehh??

7 comments:

  1. Amin....moga moga murah rezeki kita hendaknya....

    Psss...buat masa nie...ada lg 5 org sdg bebas....

    ReplyDelete
  2. salam cik muda
    Telah lama nama cikmuda berlegar di alam maya.tiada 2 dan 3 nama cik muda yg ber-penyapuburuk....
    Alhamdulillah cik muda kenang 5 sblm dtgnya 5..
    Happy holiday.sapan roti dgn kaya pandan pon sodap.

    Peeeeeeeeeeeeeeeeerewiiiiiiut cikmuda.......,,

    ReplyDelete
  3. rietta :

    takut betul. minta2 semuanya akan tertangkap kembali.


    T.A :
    ahahaha...cik muda dan penyapuburuknya.

    ReplyDelete
  4. hemm mar rasa ade pembetulan sket la kat doa tu...yg part laa syarikalakalhamdu..spatutunya 2x laka..
    1. tiada sekutu bagimu - La syarikalak
    2. hanya utkmu lah sgl puji - Fa Lakal Hamdu

    eh, paham x ? hehe mahapla kalau xfhm.. boleh semak doa ni semula.
    nway thx cikmuda ingatkan doa ni :)

    ReplyDelete
  5. salam cikmuda
    Lawatan......peeeeeeeeeeeeeeeeeewiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttt..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cIK MUDA.----------------

    ReplyDelete
  6. morning cik muda..tak kira nak pggl cik muda gak..hihi

    ReplyDelete
  7. p/s: offer tak tahu bila ada lg..hihi..tp lau nak, leh gtau yui..hrga kwn2 =__=

    eh, takde cdg nak tunang pa punn cikmuda.. takde rncg lgsg.

    ReplyDelete