expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, January 11, 2013

Happy 'happy' untuk semua yang menyambutnya....


Entah ...

Untuk apa, aku sendiri tak tahu. Apa yang pasti, aku sekadar ingin mengucapkan selamat. Mungkin Selamat Ulang Tahun pada yang menyambutnya hari ini. Mungkin ulang tahun kelahiran, perkahwinan atau mungkin juga percintaan.  Yang pertama, kedua, ketiga dan seterusnya. Tak kisah lah apa jua anniversary... Semoga kamu, kamu  dan kamu berada dalam kemakmuran, keceriaan, juga kebahagiaan bersama insan yang tersayang... 

Aku, hanya mendoakan kebahagiaan kalian semua.. Semoga kebahagiaan ini kekal hingga ke akhirnya. Hargai insan yang menyayangi kamu. Berikan kasih sayang, dan cintailah sepenuh hati.! Jangan biarkan dan abaikan orang yang mencintai dan menyayangi kamu. Kerana kasih sayang ini besar maknanya bagi orang-orang yang benar-benar menghargai ..... 

Love the one who love you. . .

Jom layan lagu 11 Januari daripada Gigi.... ^__^v





6 comments:

  1. Semoga kebahagiaan ini kekal hingga ke akhirnya.

    ReplyDelete
  2. HAppy Birthday untuk semua yang menyambutnya pada ari ini....

    ReplyDelete
  3. kat radio hot pg td manjang lagu siti sbb birthdaynya.. hehe.. tapi, apa yg buat awk gembira nih..? wanna share..? <3

    ReplyDelete
  4. saya pun nak mengambil kesempatan ni untuk ucapkan selamat kepada mereka semua :)

    ReplyDelete