expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, December 11, 2012

Yang benci dan yang suka..

Entah kenapa dengan server pc ni. Jadi se'pagi'an ni tanpa Google. Utusan, Metro, Blog orang semuanya boleh browse. Tapi, bila aku nak log-on sendiri punya akaun.....hampas.

ERROR katanya... >:( grr!!!

Tak rasi pula PC ni dengan aku pagi tadi. . Tapi ....sekarang dah okay. (Love u.!)

Jadi, demi menghilangkan rasa bosan yang tak terperi pagi tadi, aku layankan dua buah lagu. Dua buah lagu yang sangat dalam maknanya. Sampai ke petang ni, aku masih lagi putarkan kedua-duanya... Satu yang sangat aku suka, dan satu lagi yang pada firasat aku sangat-sangat membencikan...

Di sebalik semua, lelaki di dunia
Pastinya didukung seorang wanita
Dia berkorban untuk Memberi yang mampu
Demi insan yang disanjung dalam hidup
Tatang hatinya bagai permata
Luangkan masa untuk bersama
Bilang padanya kau sayangkan dia
Sepenuh jiwa...mu
Tenangkan hatinya bila resah
Setia didalam ceria dan gundah
Itulah saja balasan diminta
Seorang wanita
Senyumannya mampu mengubati pilu
Ketika dunia tak kelihatan indah
Wajahnya yang ayu
Menenangkan kalbu
Jgn kau hampakan cintanya yang tulus
Itulah dia seperti dia menyelimutmu
Itulah saja balasan diminta
Seorang Wanita - WANITA by: KRU

Sejauh mana sayang korang pada insan yang korang cintai? Especially orang lelaki lah. Sebab lagu ni pun ditujukan dari lelaki kepada seorang yang bernama WANITA. Jujur aku kata, susah nak menemui seorang lelaki yang sangat-sangat menghargai seorang wanita dalam dunia zaman sekarang ni. 

Mungkin sebab perempuan ni susah untuk dimengertikan ke? 

Cuba hayati lagu ni. seorang lelaki yang sangat-sangat menghargai seorang wanita disisinya... 

Perempuan yang tak banyak kerenah cuma perlukan balasan seperti tu je... huhu~
Yang penting jangan hampakan cinta dia yang tulus...

Ehh...

Okay, cuba hayati lirik ni pula...

Entah harus darimana ku memulai kata-kataku
Resah gelisah tak menentu, dari jauh lubuk hatiku
Bukan, bukan keinginanku tuk mencoba meninggalkanmu
Namun tak bisa ku jelaskan, aku takut menyakitimu
Berat rasanya, berat rasanya untuk
Ungkapkan kata meski bualan hati
Sayang maafkan aku ingin putus
Sayang maafkan kita harus putus
Berat rasanya, berat rasanya untuk
Ungkapkan kata meski bualan hati
Sayang maafkan aku ingin putus
Sayang maafkan aku ingin putus
Sayang maafkan kita harus putus
Sayang maafkan aku ingin putus
Sayang maafkan kita harus putus

Ok, bye.... tu je.

Aku nak balik.! Caw-cin-caw..!!



**pssst...dah berapa lama feeling jogging kelaut...  hurmm..!! Perlu kembalikan semangat semula.! Aja-aja!

2 comments:

  1. sayang maafkan aku tak ingin putus..
    kalau boleh hidup bersama hingga ke akhir hayat

    ReplyDelete