expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, December 5, 2012

Rutin dan Majlis Resepsi

Hmmm.....

Beberapa hari ni, hujan selalu turun waktu petang..
Masuk je jam 3-4 petang, mula langit berubah warna....
Jadinya, aku langsung tak dapat memenuhi rutin harian untuk membakor lemak-lemak tepu...
Lalu, waktu ini aku terhimpit oleh lemak2 yang kian bermaharajalela...~

Hai lemak tepu, bila lah kau nak pergi dari sisi lengan, peha dan perutku???

Aku agak boleh la dalam 2 minggu ni turun dalam 2-3 kg. Tapi nan ado la jawabnya. Baru je tadi, mentekedarah nasik goreng + paprik sepinggan.. Macam mana? Seorang teman seperjuangan dulu datang dan siap package belanja lunch. Tadah mulut je katanya....

Waktu dia call, katanya datang berhajat. Menyunting bunga ditaman? Aihhh....masakan.! Sama pattern  kot...

Tapi dia datang sebenarnya sebab ini....



Jemputan ke majlis resepsi dia... Alhamdulillah, satu lagi masjid akan terbina... Alamat aku sorang je yang tinggal ni... Ta-alip-kot pulak rasanya.. Haha~ Joking!! Lalaala~

Buat Ina, aku minta maaf sangat-sangat atas ketidak hadiran aku pada majlis ko nanti... Bukan tak nak datang tapi masa tak mengizinkan. Tarikh tu adalah tarikh yang sama aku ke Sarawak untuk hadiri majlis housemate aku...

Maaf ye Ina.!

T_T

11 comments:

  1. tahniah untk kawan..

    bila pi srwk..?

    ReplyDelete
  2. @missSenget aku gerak 20hb...pagi..

    nape nget? ko kat sana ke??

    ReplyDelete
  3. eh korang! aku kat kuch swk.. korang nak datang ke..? meh jumpa mauu..?

    ReplyDelete
  4. tapi... akukan undercover... tapii.. jumpa nak?

    ReplyDelete
  5. hahahhaa.. kita serupa..kawan2 saya pun ramai dah kawin ni..hahaha

    ReplyDelete
  6. @Tea wahhhhh tea.......
    mcm bagus nih.... aku pg kuching. dekat Desa Ilmu. majlis kahwin dkat sana...20-25hb aku kat sana...

    ReplyDelete
  7. @Tea

    tea orang serawak... semakin tepat tekaan ku

    ReplyDelete
  8. salam kenal,

    erm, sampai ke sarawak memenuhi jemputan kawan yerk, tahniah...

    pssst : status non glitterati tu auto, biasanya jadi gitu sebab kecurangan yang berlaku... x per nanti dia ok semula la tu, so kena setia la.. hehe

    ReplyDelete