expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, December 7, 2012

Baby Adam dan Chili Peppers

Petang tadi aku sempat pegi melawat sorang teman ofis dekat hospital Putrajaya.

Bukan dia yang sakit tapi anak dia. Si comel Adam Qhalif... ='(

Kesian betul tengok keadaan si comel Adam yang meragam tu. Sampai serak suara dia waktu kami datang tadi. Mana tak, kata mama Adam, dekat 2 jam dia melalak semalam...


Tadi, waktu kami datang pun ada la sikit dia merengek. Sikit. Kemudian dia ok lepas ditemani aunty -aunty yang dah serupa badut tu...kan.... (>__<)

Meskipun Adam tak gelak, tapi aku rasa dia agak terhibur lah kot... hehee~

Sowi Adam, aunty kaco cikit-cikit je....

Kata mama Adam lagi, dia tak de selera makan 3,4 hari ni. Cirit-birit, muntah-muntah, batuk. Minum susu pun tak nak. Bila bawak jumpa doktor dan doktor detect ada toksin dalam darah... Terus admit wad. Ciyannye bucuk-bucuk Adam yee....!!??

Tadi nampaknya dia beransur pulih dari semalam... Cuma bab makan tu masih lagi kurang selera. 

Apa pun , Adam Qhalif semoga cepat-cepat sembuh ...!!!! Bole titew main-main lagi nanti ...!!!  Adam kan budak kuat.!!

Baru bangun dari tidur terus merengek. . Tak sedap badan ni....

Dahaga lepas nangis. Tapi tak nak susu. Minum air kosong je.... ='(
Tangan dua-dua tu kene balut sebab masuk air dan glucose agaknya.. Berselirat dengan wayar. Dekat kaki yang tembam dia tu pun ada tanda-tanda merah sebab kene cucuk dengan misi sebab amik darah.... Alalalala! ='(

Aunty-aunty yang melayan Adam minum...
Nasib baik auntie Aney ngn auntie Intan ada melayan Adam sambil berjoget gangnam style diorang.... Comel sangat okey.....

Mama tukar pampers sebab Adam yek-yek....

Papai Adam....aunty balik opis dulu.......!!!
2.30 petang, kitorang begerak balik. Sat gi kene kejar dengan printer lak kang. Dah bagi rehat  2 jam lebih pun tak cukup lagi...? Bagi betis nak peha katanya.... kan. Dah la nak naik tadi pun kene seludup ikut pintu loading barang dekat belakang. Mana taknya, sampai hospital dah pukul 2. Sebabnya kami melepak makan dulu dekat Chili Peppers, Presint Diplomatik ... 

Ohh ye..kalau datang Putrajaya jangan lupa singgah makan dekat sini.. Memang satisfaction !!! Almost makanan dia sedap-sedap.... Yang aku makan tadi, mee goreng dan diorang makan nasi, tomyam, dan telur dadar... Harganya pun boleh tahan dengan rasa dishes yang disediakan tu.. very well.~


pssssst: tak sempat la nak memikir nak buat kontes apa? Nak hadiahkan apa pulak untuk pemenangnya?? Adoi!! Rezak~

7 comments:

  1. Mesti si comel adam pelik tgk antie2 dia serupa badut.. Hehehe.. Peace

    ReplyDelete
  2. ala..ciannya dia..mohon cepat baik tau...

    ReplyDelete
  3. moga adam cpt sihat.. hihi, jauh sgt nak p.

    ReplyDelete
  4. Baru perasan post ni...btw,thanks auntie sebab tgk adam....dh sembuh dh skrg ni....semakin sihat dan semakim booolatttt....hehe

    ReplyDelete
  5. Baru perasan post ni...btw,thanks auntie sebab tgk adam....dh sembuh dh skrg ni....semakin sihat dan semakim booolatttt....hehe

    ReplyDelete