Appreciate it.!

Thanks so much pada yang sudi wish aku tengah malam, subuh sepiei, subuh gajOh, juga waktu breakfast tadi. Via sms atau pun mOlOt ke mOlOt.. Ahaaa... Sangat appreciate it.!  Kamoo seme memang kawan TERBAIK aku.! Yang terrrrpaling appreciate adalah awal subuh nak pegi keje tadi bila mak aku cium pipi kiri ngn kanan sambil wish aku,

"Hapi besday, dik... Mak doakan adik panjang umur, murah rezeki. Semoga apa yg adik nak Allah makbulkan. Allah tu Maha mengetahui kehendak hambanya.! Siapa yang ikhlas dan tidak dlm doa...
"Mekasih...mak"
...dan ayer mata meleleh kejap.! **touching** 



Mak aku memang suka buat drama-queen pepagi buta ni...ke mak aku dengar aku berdoa tem solat... Alaaaaa...malu laaaa!!!!! Kantoiii..Weeee... ~,~

**********

Dalam pada aku dok melepak-king dekat meja Zamri, sesambil tengok Ijan ke hulu ke hilir dengan dokumen, (dia ni betul ke banyak keje ni?? Pelik la..) Aku terkezut dengan panggilan dari kaunter utama kata ada kurier atas nama aku? Atas nama aku? Biar benar?? Hmm...rasanya aku tak de order contact lens ke, blouse ke, Maxi ke, ubat kurus ke dalam internet. Kuries la dengan kurier pagi ni. Aku gagah juga pegi keluar lobi. Kot la diorang ni nak seprais aku.. (aih perasan betul). Dan aku memang terseprais betul..bila Abg Long tunjuk kurier tuk aku tu.  Ah, sudah.! Ada orang hantar bom dekat aku ke? Ke santau? Memang nak aniaya aku ke..sbb aku tersalah cakap toilet perempuan sebenarnya kat sebelah kiri bukan kanan? Alaaa...~,~ Sori lah..

Kendian,

Bile Abg Long hulurkan bungkusan tu aku sempat verangan, siapakah yang sangat baik hati hantar present dekat aku di pagi hari raya birthday ini? Waaaa....**touching**

Alamat ... Blok C, Presint 5?? No tepon, bla bla bla... 4481? Ni bukan mamat yang lalu ke hulu ke hilir depan aku tadi ke? Buang tebiat pe Ijan ni? Parcel tu memang habis la aku gonyok buka... What the.... ** speechless** bila aku tengok ada...



No Plate Kereta... kereta aku?? 

Waaa..sangat2 seprais ini hadiah present 27 tahun ..! Memang romantik tol lah kan kalo nak hadiahkan aku no.plate kereta.. HA KO HADOO??? Ahaha...haremmm la...**sambil gelak-gelak** Kalo Linda tau,mau dia gelak aku...!


Betol la Yennadey nih.

Cepat-cepat aku masuk dalam, cari acha yennadey dekat mesin potostet.. kunun-kunun buat bz..!

dan, bila aku tanya, dia tak ngaku. Apsal ko tak ngaku? Ha?? Kalo bukan ko Jan, sapes lg... Alamat ngn no tepon, ko yg punye.. Takkan Linda. Banyak ngat duit dia nak bg present mcm ni dkt aku.!
Hmm...tapi bila aku fikir semula, betul juge, takkan la suami orang ni nak pereset kat aku.

**********

Sampai entry ni habis aku tulis, aku tak tau siapa yang bagi... Si Ijan masih sebuk dengan kerja photostat dia...

Takkan..
Hmm...
Entah lah.~~

legnOte : nanti aku upload gambar ..!

Comments

  1. ha..siapakah dia??

    jeng3..

    27 ea,still nmpk muda..

    patutla cik muda..hehehe..

    ReplyDelete
  2. aip..tah la nuyui...kuries lg.. tp mcm bole agak. tp mcm tak kot... takkan la ...emm entah la.... sape tah..!

    p/s : muda eh?? ahahaha...suke suke..~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts