Menang GA Nuyui.! Hoorey..~

Tempoh hari aku joint GA bersempena Annivarsary Nuyui, dan tak sangka pulak entry aku yang the very simple giler vaven tu boleh menang.! 

Actually,  aku rajin view blog dia ... Sebab? Blog dia tak padat dengan iklan, tiada widget segala tok nenek bagai, yang mampu membuatkan aku menekan punat pangkah.  Hasil coretan dia pun bukanlah yang mampu menjulingkan mata dan dia adalah seorang yang simple dan ceria  ... 

And one more thing, the most important, dia amat menghargai orang yang selalu view dia ... dan akan selalu membalas kunjungan orang yang view ... (ni seikhlas hati hokey..!!) 

Tak caya, selalu lah datang blog dia, dan Insyallah dia pasti akan tinggalkan jejak kat blog korang.! 

Aku terai untuk menjadik macam dia nih..hihihii~

Apa pun, aku mau tunjukkan ini... Ni lah hadiah yang aku dapat dari Cik Nuyui ni..!!!
Shawl kelabu akan menjadi milik
No.27 <---- that's me ... no.27!!
Thanks Nuyui for da Shawl .. Kira macam  birthday gift lah ni ye?  

________
Legnote : Tak kenal maka tak cinta ...

Comments

  1. ahakz!! thnx for this entry!!

    lapp u lbhlaaa..

    ngeh2..

    yup2,suka knjug blas smula..

    nantikan kdtgn shawl itu ea..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts