Gempa 5.9 magnitud gegar Sumatera Utara

Untuk Makluman



*****

Tak sempat bercerita.... Ini adalah kejadian pagi tadi bila mana berlaku gegaran yang aku sebenarnya tak rasa pon.... Bahaya kan? 

Aku tengah dok dengar lagu time tuh... Bila telefon CC dekat belakang bunyi. Aku igt ada pe hal suh turun, rupanya ada gegaran gempa bumi... Subhanallah.... Diorang kata, kalo di ikot kejadian, aku la mangsa-mangsa  yang terkorban dengan ijan... Sebabnya, time orang dok sibuk turun, sempat aku singgah tempat ijan tolong buat dokumen untuk Mesyuarat LP...!

Comments

  1. cer bukak berita harian on9!!~~ da masuk paper kot..ekekek..glamor KPM!!

    ReplyDelete
  2. samalah dgn tmpt as..kt subang aiport..rasa gegarannyer...takut..rasa nk ngis jer....huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts