expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, June 20, 2011

APC dan Nuff~

Salam & Gud Morning.!

Pagi ni aku nak ucapkan tahniah kepada para penerima APC, juga Anugerah Pekerja Contoh bulan ni, bulan lepas dan lepas lagi.!

Semoga dengan anugerah yang diterima ini makin meningkatkan prestasi kerja kamooo semua.! 

Oops... Pagi ni aku bukan mau cerita pasal APC dan siapa yang dapat, tapi hal ni ha.... (lihat pic..)


Tau kan apa bendanya tu.... Yep! Nuff...

Ada samting yang membuatkan aku kuries sebenarnya... Bukan pasal apa pun. Cuma, nak tanya benda-benda yang aku bulatkan tu memang kene selalu dikemaskini ke ? Untuk apa sebenarnya benda tu? Apa efek dia pada account nuff aku ni? Ada ke efek dekat kempen yang ditawarkan.. 

Setau aku sekali je yang pernah aku dapat, kempen LG Optimus One CPC SS tu je lah. SAmpai ke harini tarak apa.. Macam ne nak up kan dia? Selain dari orang ramai datang ke blog kita tu, takde cara lain ke? Ke takde kena mengena dengan orang datang juga? Haaahaaa...gile naive aku dengan nuff nih.!  Apa benda semuanya pun tak tau la.. 

Sila beri tunjuk ajar ye.. Mekasih!!!!


_____
legnOte : Pada yang dapat 1K tu, pe lagi kan... OPEN TABLE laaaa...lalalala....~~

5 comments:

  1. smapi skg xnek2 earning tu..huhuh..

    lg la naif pasal nuff nie..

    p/s: thnx ingatkn kt,insyaALLH,lbh berhati2..

    ReplyDelete
  2. tahniah mnng shawl kelabu tu...

    simple aje shwl tu..hope suke..

    xsuke pon kena suke gak..hakhak..

    ReplyDelete
  3. suka sangat.....!!!!!

    takkan tak suka..! thanks..~

    hihi..tak sabar nak terima ni.... prize contest aka birthday gift la gitu...~

    ReplyDelete
  4. hehe,sekali la tu.. =)

    dalam mgue ni akn pos..

    ReplyDelete
  5. cpt join cari gambar kucing 2...ada 2 ekor...

    ReplyDelete