WSA Cool Crash.! Leha Kellfood, layan !!

Ini ceritera Sabtu 2 minggu lepas . . .

* * * * * * * 
Adoi.!

Siksa jiwa raga bila kereta kesayangan yang di belai manjeee, di sayang-sayang selalu crush macam tu aje . . disebabkan kecuaian yang bukan datang dari kita senirik. Cam nak carut haiwan haram saje rasanye. Tapi tak mampu. Sebab beliau tidak bersalah dalam kes ini. Errr...

Minggu lepas,

Masa nak hadiri majlis walimatulurus one of my colleague dekat Ampang, kereta WSA Cool, crash ngn 2 buah kereta.

Kenal?? Tak kenal? 

Ya, sbb dia bukan Maya Karin ..

Depan kereta Lancer Merah yang katanya juge mau pegi kenduri kawin. Dan lagi sorang musibat yang bawak kereta ala-ala KL Drift tengah panas (ha, ko lah puncanya...) berada di belakang....dengan kelajuan 80km sejam...tak sempat nak break.

Terus tak jadik pi kenduri kami orang. Sori le ye Fida...~ Anyway, tahniah.!

Dari jam 11 lebih tak silap aku kemalangan tu berlaku (masa aku dapat call dari mereka). Pung pang pung pang dekat balai polis Sri Petaling hinggalah membawa ke Perodua Balakong. Setel segala bagai jam 630 petang gitu. Dengan berbaju kurung anggun, Aku berdua ngn Ai-Zara. Juge beberapa orang member opis ber peyot kosong. . .

Dari pagi verangan nak makan nasik kenduri, non adoo nyoo...!

Finally, kitorang makan dekat MU saje..

Bukan Menceste Uneted ye... Tapi di Melati Utama je kak... *kesat dahi*

Location MU adalah dekat hiway MRR2 nak ke arah Kuantan itew. Leha Kellfood memang layan sedap. Tapi, nak membayornye.. memang saket orat.. Tapi pe salahnye kan.. Sekali sekala...

Ehhh..aku cerita ape nih?

Alhamdulillah kereta setel, perut pon setel.. Satu je yang tak setel.. Malam tu, bukan planning pegi Gambang? Kereta? Camana???

credit to : i.Z

Comments

Post a Comment

Popular Posts