expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, May 23, 2011

Selamat Berkenalan

Kejam pulak rasanya bila...

...entry farewell belum lagi keluar, tapi entry salam perkenalan dah keluar dulu... !!

Anyway, selamat berkenalan kepada bos baru yang menggantikan Pak Incik sebagai PSU(PA)1 kat Unit kami.!

Semoga mampu memeriahkan kembali unit ini seperti dulu-dulu...~

Entry farewell kene tunggu upload gambar la..baru gerendddd.

Apa-apa pun, di kesempatan ni jua aku mau ucap salam perkenalan juga pada kawan2 baru yang rajin blogwalking dekat Belog Cik Muda ni.. Kawan2 yang baru kenal dari serata negeri, juga dari bumi Malaysia yang menetap di perantauan tu...

SELAMAT BERKENALAN..!

5 comments:

  1. spt len je bckground nie..

    slmt bkenalan gak!!

    ReplyDelete
  2. spt len je bckground nie..

    slmt bkenalan gak!!

    ReplyDelete
  3. hehe...nusha nih... selamat berkenalan...~

    ReplyDelete
  4. aku pun ah...
    selamat berkenalan...hek hek hek

    ReplyDelete