Result Dah Keluar..!

Sambil-sambil aku buat kerja,

sambil-sabil aku buka internet...

...juga sambil-sambil tu aku juga view spaceutm.edu.my. Kot lah dah keluar result final exam tempoh hari...

Ya..! Keputusan dah keluar. Tapi keputusan yang masih belum disahkan oleh dekan fakulti... Maknanya, andainya aku bercita-cita untuk melobi lecturer aku bagi menaikkan markah, masih berkesempitan berkesempatan...!

Tapi aku tau kemampuan aku. Memadailah dengan jumlah yang diberi.(tulusnya!)

Bak kata Cik Din, "Memang tu yang patut kita dapat..padanlah dengan usaha yang kita beri.." 


"Hooreyyy....!! Suke - suke!"


Sekian, terima kasih...


Oi oi oi..oiit, besok aku ada tips sentiasa "bersemangat" di tempat kerja.!
----------
legJet : Cam bangang je entry ni....hiii

Comments

  1. huhu..lulus la tu...tahniah....apa tip semangat tu?...skodeng mamat baru yang ensem la tu...huahahah

    ReplyDelete
  2. kah kah kah....mane akak tau?? heeee~

    ReplyDelete
  3. Tercapai matlamat la tu.. Tahniah!

    Entry terbaru padlie: Peluang belajar teknologi angkasa

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts