Tuesday, May 24, 2011

Mak Incik Dah Bersalin.!

Setelah overdue, dekat lebih kurang seminggu kot, (lupe la!) Akhirnya, mak encik dah selamat melahirkan sebuah seorang baby perempuan.. dalam kul 1am lebih gitu...katanya.  Mak incik msg kul 4pg bagi tau dia dah selamat melahirkan...

Syukur Alhamdulillah.!

Tahniah untuk mak encik. Berat berapa kg baby tu tak la pulak aku tanye, comel tu haruss la kan.!

Macam Gambar nih...
credit to google.com
Aihh...tiba-tiba feeling mau ada baby juga...hee...~ Kan bagus abang aku kawin cepat-cepat, bole aku ada anak buah kan... Jeles sama itu AkmadBlueberry.! 

3 comments:

  1. wah wah,...
    tahniah2 tuh mak incik tu,....^^

    ReplyDelete
  2. wah..beshnya dpt baby..

    kt slalu dpt bby kucing aje ni.. =)

    ReplyDelete
  3. congrats utk mak incik..

    sila suruh abg kamoo kawen cpt2..lau die xmo kamoo sj y kawen..agagaga..sy juga ada satu je..ADAM HAIKAL.. =)

    ReplyDelete