Wednesday, December 1, 2010

SENTaP!

Mood : sakit hati bangeett...!

Mood waktu menulis n3 ni ialah SENTAPP bak kata Kema d'Blueberry.... 

Mana tak, sungguh!! aku tak pernah jumpa seorang manusia yang sangat-sangat belagak, ego, kepala angin punya buruk perangai mengalahkan badut kat Royal London Serkes... Tahap kebelagakkan dia, aku rasa memang menjangkau ph800 kot... [malas maw cerita apa yang dia telah lakukan] cuma, dia ni betul-betul telah mencalarkan ati aku, seorang wanita nih [bukan cinta ye adik-adik...] Ni kes mencalarkan yang tak de kena mengena ngn kes CHINTA atau ASMARA... ini adalah pasal sikap yang aku rasa dia selalu rasa dia bagus dalam apa jua segi, semua matapelajaran sains mahu pun matematik moden... dia juge merasakan dia hebat dari segi paras rupa, hebat di arena sukan maupun seni suara..... Agaknya dia rasa dia superhero kot macam spideman... atau si kacak Edward Cullen atau tarhangat mcm Ashton Kutcher... ehh tak tau lah.. Ishhhh, kenapa tiba-tiba aku sangat menyampah ni...memang tak tahan... Meluat aku waktu ini, macam larva dari gunung berapi maw meletop... bayangkan lah...! tapi aku memang respek betul dekat dia, sbb dia memang terer buat orang naik menyampah dekat dia...buat orang bengkek dengan dia... aku rasa memang dia dilahirkan dengan ego yang paling tinggi dewa kot...! Spesis papan lapis ape aku tak tau....


No comments:

Post a Comment