Mana nak dapat nih?

Snowglobe, hadiah dari Soel Gong Chan kepada Joo Yoo Rin

Ayoo...sangat comel la movie ni..


My Girl
Dah lebih 6 kali aku tengok, tak jemu-jemu!! Harini tamat sudah chapter terakhir..untuk kali ke berapa tah aku ulang.. 
Mana ye nak find out Snow globe yg macam tu?... Hmm..teringat pulak zaman belajar dulu. Nisah, housemate merangkap classmate aku masa dekat poli dok layan Meteor Garden..sampai aku pun terikut sama layan movie ni hingga ke pagi. Al-Maklum, waktu tu baru habis paper.. Kemudian, "minggu balik kampung" dia cakap nanti dia bawak MG 2..sambungan dari Meteor Garden 1. Gile betul..
Ini bukanlah salah satu movie dari Korea atau Jepun. Tapi cerita dari Taiwan. Tak kurang hebat juga actor/actress dia...
Kalau dalam My Girl, aku memang 'meroyan' [kata kemma] dengan Snow Globe dia. Yang aku ingat tentang movie ni, adalah rantai meteor dia... 

Sanggup tu turun kl cari dekat sogo... Masa tu, dekat sogo ada kedai DVD . Kalo kau orang  perasan  dulu kedai tu dekat bawah sekali yang dekat McD. Hmm... Dekat situ ada macam-macam stuff yang kiut-kiut.. Semuanya brg yang seakan-akan barangan dalam movie korea atau jepun. Now, kedai tu aku tak sure wujud lagi ke tak.. Dah lama betul.. Now, rantai tu pun tah kemana, hilang kot.. Tp takpe nanti aku balik umah mak aku carik semula....ok...! 

Comments

Post a Comment

Popular Posts