Futsal Games...Siyokk!!

Berakhirnya futsal MESCA!!


Minggu lepas, tamat sudah game futsal MESCA bertempat di De Tongga, Seri Kembangan... BPPA, team wanita di tempat ke 4..... Congratulation!! Agak terkilan kerana kedua-dua team lelaki kalah. . Nak buat camana kan, tak dak rezeki... Tapi aku selut la kat depa semua, semangat berpasukan tu memang nampak. . especially masa depa dok gadoh ngn team LPM... Huhu...pasai pa aku cakap gitu? Ye lah....yang LPM dok cari gaduh pasai pa??? Lantak pi la, depa ni reti ka tak ka main.... yang engkorang tu pon dok pon terer ngat.... Aku ase team lelaki BPPA mmg dah cukup terer dah kot....[amboih...puji melambung ngat aihhh...] Pasai pa depa dok gaduh tak la pulak aku taw... Tapi yang aku dengaq, time team wanita dah menang 1-0 dgn team wanita LPM, team lelaki dorang dok jerit kuat kata team lelaki BppA tak qeti men.... Haremmss.... Mana la budak-budak tu tak hangin.... Kao dah menang dok diam suda, yang nak bagi panas lagi tu pe ke heey? 

Our defense...Tanpa dia mau team BPPA [W] kalah...

Elehhhh...padahal tempat ke-4 je... Jadilah, dpt jg hadiah, kau ado??

Salah seorang player yang dapat ke MESCA.. Ann

Hihihi...Arap badan yo kocik.., tp...umang aiii borek gak. Tak dayo den ni haa....

Pose terbaik la kunun tu ha.... Majalah BPPA yo lah...



Tahniah pada yang berjaya!! *wink*

Comments

Popular Posts