Thursday, December 16, 2010

Cekodok Oh Cekodok...!!

Pagi-pagi lagi tadi...

"Ada lagi ke kat bawah?"
"Ada tadi...baru masak..."
Hmmmmm......lazatnyer bau dia....C.E.K.O.D.O.K makcik kantin! 

Minggu ni aku datang awal...Sebelum jam 8 aku dah terpacak dekat depan punchcard... SEMANGAT!! ngee~ Haruslah bulan ni takde merah terselit celah gigi lagi...Clean. Kalau ada, pengsan! Takkan aku nak bitau aku ada morning sickness. [Morning sickness org bujang ye..!] highlight siket...!
Mcm berpura-pura lak minah ni....**keji
"Turun jap pi bli..."

Ohh...pagi ni nak mamam cekodok mak cik kafe lagi... Sampai je bawah aku ngn ily hampa.... kecewa sebab cekodok dah habes....Siapa yang beli sampai habis ni?? Mesti budak tadi... Ciss! Macam mane dengan aku? Cekodok aku? Sampai hati....Eeeee!!


Aku cakap la..kalo rasa cekodok makcik tu mesti ketagih.... Tak caye tny ily..dia punya pisang tu, lg banyak dari tepung.. hmm...lagi pun makcik tu tak pakai serbuk penaik... Ala, ni cekodok kampung yang macam org-org kampung wat sambil minum kopi panas petang-petang tu... Nak pulak dia goreng bagi gelap garing macam gambar seperti diatas... Uuu....! Hari-hari tak pernah miss selama nih..Cuma harini aku ase ada orang sabotaj aku...Tapi tak pe, aku dah roger makcik tu besok aku bli 2 hengget tros....cover tuk harini punye...ngehehehe~

Cekodok oh cekodok...!!

No comments:

Post a Comment