expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, December 28, 2010

Beautiful Bingo Blog dari DYA!!

Ishhh..ishhh..ishhh...macam tau-tau jea si DYA ni aku tengah tarak idea nak buat entry... Lalu dikirimkannya Award kat aku tuk aku buat entry..

Semente la baru lepas Anugerah Skrin kan...ngehehehe~ Bajet artiz la kejap...Tengss!
"Adakah aku seperti lisa atau lisa sepertiku??" ...itew persoalannya...
Lalu, ada orang yang cakap lisa akan menjadi sepertiku sekiranya nafsu makannya seperti aku..ngehehe~
Hmm....

Berbalik pada award yang aku dapat ni.. Lisa...kau adoo??..~ Haaa...tak ado kan...

Ini yang membezakan aku ngn Lisa, aku ada Award dari Dya...Dia?? Tak do...Yillek... Cuma satu, kalo Lisa dapat award, dia dapat uat ucapan..tapi bila aku dapat award, aku ditanya ngan soalan...Ciss...

SOALAN 1 sila jawab...

A. berikan 1 nickname utk sayer [pemberi awrd] ...arrr ko la Dya!!
Si Pemberi Award yang budiman....Why?? Entah... sukati aku larr...
 
SOALAN 2 sila jawab juge...
 B. Berikan Ucapan Kepada Pemberi Award
Terima Kasih!

SOALAN 3 sila jawab juge...

C.Listkan Artis/Band yang korang minat!
Kalo artiz..aku sayang mrike nih....

Wah...kacaknyeeee!
Tapi kalo bab Band atau Kumpulan ni, aku prefer Kumpulan nih....

...


...


...


...

Sebab?? Depa ni menjamin hari tua aku...

SOALAN 4 sila jawab juge juge juge lagi...

d. mengetag belog untuk d kasi award:-
Aku nak tag pada siapa ye??
hmm...bg dekat Kasim la... lagi?? Kema..kamu nak tak??
Hmm...lagi..Yott-Yott  sbb dia shout kat CBOX aku.....dan juge adik yang nak masok skolah 2minggu lagi nih Ainadyra ... Asleenda kau juga sama!! Haha~
_______________
LegnOte : Sesape kalian yang sudi amik lorh...kang aku bagi kot takmo ke...takmo takpe tiada paksaan disini.. ~,~

6 comments:

  1. Wakakaka! kelakar kot haha~ eh, ni ada 1 lagi la..

    http://deardindadya.blogspot.com/2010/12/award-from-nick-irfan.html

    ReplyDelete
  2. kasim ! ni seikhlas ati bg nih taw...!!

    ReplyDelete
  3. @aina dyra
    sama-sama yayang...~

    ReplyDelete