Award Dari Dya lagikkk......! Arghhhh~

Tiba-tiba aku rasa aku macam lebih sedikit fames dari dia....

....

....

....

....

....

....


Kih kih kih~ Apesal?? 

Sebab dia sekali je aritu dapat award masa dekat FFM.. Aku?? Tak sampai beberapa jam dah dapat pat lima award... (riak betul la aku...) 

Lisa, sila jangan jeles dengan saya ye!

Kali waktu nih, aku masih lagi menerima award dari Cik Dya..(Cik ke?)  <------- Ha...nak tau pg la page dia...kau tokan yo kat <SINI>....

Cakap banyak tak mo, lai lai...tengok award yang aku dpat selaku Blogwalker Ternama...(cesss...)

 heee....kasut?? Kao ado?

Apa yang perlu aku buat ialah, menjawab soalan dibawah... Kalo dulu, mak-mak mesti marah kan kalo menjawab... La ni bila dah besar dok suruh menjawab je memanjang kan....

~ APA YANG BERMAIN DI MINDA ANDA SEKARANG?
Pasar Malam Bangi!!

~ APAKAH NAMA SAMARAN ANDA?
Lisa Suriazee....haha~

~ SENARAIKAN 3 NAMA YANG ANDA SAYANG?
Makcik Siti yang tinggal kat Gombak tu dengan suami dia, Pakcik Rahamat, pastu ada sorang anak lelaki yg  'wenggggg' banyak sikit...nama dia Ajis.. Haha.....hassan penakot tak macam abang Ajis..... (lepas tu ada lagi...heee tak payah la...)

~ PANGGILAN UNTUK SI DIA..?
Si dia? Mak, Ayah, Abang. ~,~

~ HADIAH YANG DIIMPIKAN DARI YANG ISTIMEWA?
heheeeee~ yang ni boleh??
 taraaaaa!! Tak bole la tuh.... =(

~BLOG MANA YANG PALING SUKA VISIT?
Kalo aku nak listdown, memang banyak.... Semua blOg aku suka...asal dia pun suka datang BelOg Cik Muda ... Tu dah buat aku rasa suka sangat datang Belog mereka....tehehehe~ 


AWARD KE DUA JUGA DATANGNYA DARI DYA .....


YANG KETIGA DATANGNYA JUGA DARI DYA...


hmm...

KEEMPAT JUGA DARI DYA ???


aitt....apsal nih??

KELIMA PUN DARI DYA???


Erghhh.... semuanya dari Dya!!!!

Arghhhhhh..............!!!!!!

Amik la sape yang nak amik..! Aku nak pegi pasar malam Bangi...Nanti kalo terserempak ngan aku kat sana tegur-tegur la...  Jangan sombong sangat.. ~,~ weee.

Comments

  1. ehehehe.. tq sudi buat, nway sori la susahkan awk buat semua ni huhu..

    ReplyDelete
  2. dya ~ haha no sweat....

    yul ~ jeles la tu....hehehe~ yul amik la...tag kat yul jugee...~

    ReplyDelete
  3. lisa suriazee???apakah maksudnya??kuikuikui.. =p

    layan sajeeeeerrr...kekeke

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts