Thursday, December 23, 2010

Ada juga Orang Macam Nih?

Dah baca belom? Sila klik sini...  Aku rasa dia ni la yang paling TERHANGAT malam nih...

Hamba Allah ni memang dah fames... Nama glamer dia "Ju-On"... Wat propa kat blog SembangKosong... Bila baca comment-comment dari hantu tu  memang sakit ati dengan perkataan-perkataan puitis dia tuh... Tapi bile korang baca sume pe benda yang dia reply, rasa dia mcm lawak juga... Apsal?? Iye lah, apa yang dia tulis, maki hamun pe semua tu semacam dia tak ada otak dan tak pikir panjang...(nak glamer kot)... Ayoo...dia tak rasa ke dia memalukan diri sendiri.. Menunjukkan kebodohan diri.. Maki hamun sana sini...macam tak berakal.. Padahal dia kata dia bekerja, mencari rezeki yang halal.. Pelik ye?  Cakap tak serupa bikin... Anak siapa la dia tu kan?

________________
legnOte : buat SembangKosong, sile bertabah ye?

No comments:

Post a Comment