Rakan Blogger @ kakiwayang.com

Aku adalah warganegara Malaysia yang mempunyai sebuah blog... Ini!.

Ada masanya blog aku ni akan wat review filem-filem baru yang keluar panggung. Aku tak seterer blog Kakiwayang.com yang memang usler dalam review-meng-review ni. Aku tengok, aku revise, aku cerita pandangan aku pada sesebuah filem tu. Tak terer pon. Cuma menggunakan kepakaran Bahasa Melayu kertas 2 SPM 2001 dulu jep. Cuma pandangan belaka.. Di sebabkan tu, tetiba pagi ni aku cek inbox, ada serat chenta dari kakiwayang yang ajak join satu segmen : Rakan Bloggers @ KakiWayang.com ... 

Kwang..kwang..kwang...


Sembang paceroh tak dop gune juge, jadik jom kite joing aje segmen tuh...

Kakiwayang.com .... Yang menariknya, aku suka sebab ada certain filem yang belum aku tengok aku refer dekat sini. Nak tau filem tu best, menarik dan berbaloi tak untuk aku pegi tengok dekat panggung. Bukan ape, kadang-kadang kita perlukan pendapat orang kan. So, this is the right place yang aku rasa sesuai untuk aku refer. Sonang kan? 

Dalam banyak-banyak review filem yang paling best kat blog kakiwayang.com ni aku  prefer entry SeeFood

Ehhh.... Bukan ape sangat pon kan? Tu kata kau...

Tapi kata aku ...

Dekat sini la aku tau yang sebenarnya filem kiut tu adalah hasil tangan rakyat Malaysia. Yawww... im proud to be..!!!

Hmm...apa pun aku sebagai silent-tak-silent-readers-la ni mengharapkan yang terbaik tuk mereka. Mana tak, kalo terkubur, kan susah aku nak refer filem-filem terbaru yang menarik. And the most important, boleh juga aku compare either pendapat aku tentang sesatu filem yang dah aku tengok sama tak dengan derang ni.. Yer dop??

Yer...yer..yer....

Kak Neeza pon dah mai & i have some works to do... So, sampai sini jep lah buat kali ni ea? 

Babai..~

Comments

Post a Comment

Popular Posts