expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, July 4, 2011

Pedih!


Pedih tak mata korang tengok gambar tu??

Pedih???

Ha, macam itu lah pedihnya hati mata aku sekarang nih..... Tak cukup tidur beb. Sebab?

Aku baru sampai dari Penang Perak jam 2 pagi.! Owhh...!!! Pagi ni tak cukup tidur... Sempat jugak la aku basuh baju yang lencun oleh kerana gatal nak mandi waterfall! Pukul 3 lebih kot baru tidur. Dan pagi tadi, tak sempat terus mau sidai..! Aku lupa..!! 


_________
legnOte : Tunggu update cerita hujung minggu aku yep..!!

3 comments:

  1. tgk pic pon rase pedih..

    tp mata cik muda xmerah gtukan??

    ReplyDelete
  2. hahahhaa.. aku pun tak sanggup tengok orang mata pedih macam dalam gambar tu.. seramm yewww... jangan lah ngantuk sampai macam tu.. banyak2kan berehat ye.. ekekeke...

    ReplyDelete
  3. Pedih satu, takut pon ade! sampai merah camtu skali! huhu. Get some rest k!

    Btw, thanks for commenting on my blog ye! :)

    ReplyDelete