Friday, July 15, 2011

Tiba-tiba ...

Sekarang adalah jam 3.41 petang ... Sedang aku meminitkan surat ke dalam fail (bagitau yang aku sedang melaksanakan kerja-kerja hakiki okay!) tiba-tiba aku terfikir sesuatu ini...

"Ahh.... Kalau aku nak tukar nama belog aku ni tak pe ke?"

Karang, takut la pulak orang carik belog aku tak de la pulak kan.. Sebab dah tukar nama. (erkk, bajet fames mcm Hanis Zalikha ngn Fatin Liyana kejap.!)





Kenapa tiba-tiba? 

Persoalannya... Aku sendiri tak tau nak jawab apa.! 

"Sukati aku ler..!" Boleh?

Bukan! Sebenarnya aku macam bosan dengan nama tu. Sebab rasa macam dah tua pulak.! (sila sedar diri!!) ....

Tapi, nak bubuh nama apa pulak dekat belog nih? Ermmm..... Atau, aku perlu deactivate saja belog ni? Hmmm... 

1 comment:

  1. jgn ler...
    ala..nama 2 okey apa..x besh ker?senang diingat pe?

    ReplyDelete