Tuesday, July 26, 2011

Bayar bil Celcom




Aku tak tau apakah sebenarnya kelebihan dia nih.. Yang aku tau pakai je, tengok-tengok bil sampai.. Aiyooo!  80.++ henggat? Walla!! Padahal aku buat call tak le banyak mana, cuma sms tu memang lah ada... Tengok punya tengok, nah haih..! Rege call dengan SMS, SMS tu yang paling tinggi!
aDOI...~

Solution???

Huhu... Mintak tolong sesapa yang ada baki gaji bulan lepas.. Sila tolon bayor bole?? Hihihihi~
Bulan ni duet sudah bayar Berukband, abis suda... Jap lagi mau terminate itu beruk..Haha~ Senang hati, tak payah dah main tenet lagik..!!!

2 comments:

  1. p/s: ala!! xpasan tu jd mslh gtu..huhuh.. ala,try aje..lg jimat bg yui.. yui pernah pakai line,tros cam xberbaloi..cam lbh dr bese lak..

    ReplyDelete