Thursday, April 28, 2011

Bertamu Di Kalbu ~,~

Ku genggam semilir malam
Tika rembulan menyinari
Lalu ku menadahkan
Kata cinta nan suci
Dan akan ku hembuskannya
Tika malam syahdu

Kerana dalamnya
Kasih sedalam lautan
Setinggi mentari
Tak mampu digapai
Oleh khayalan insani
Cuma dinaluri

Katakan bara melecur diri
Bisa memercik jalan nan luka
Dengan selasih balut pedih ngeri
Tiada berpaling setia

Adalah sejarah jadi saksi
Bulan bintang menghangat kasih suci
Kita pun terpaut dan bersatu
Dalam bebayang mimpi berseri

Ku layarkan asmara
Di pelabuhan setia
Akan ku rentangkan
Sang pelangi suci
Yang pastinya anggun di hati
Bertamu di kalbu


Petang-petang macam ni, sementara mau tunggu feeling mau balik rumah, layan jap 2-3 kali lagu Jac. Ulang sampai lebam.~ Kawan-kawan rumah pegi beli barang BERKAT katanya. 

Dan...aku, masih lagi di opis, mengadap PC buruk yang tak seberapa nak function ni. (Kejap hang...) ahhh....

Tengahari tadi, berkesempatan juga runner sekejap ambil kereta WRP yang dah siap betul segala bagai. Syukur Alhamdulillah... Semua berjalan lancar.! Mekasih dekat Linda Toha ngn Ijan sbb sudi temankan saye ye.! 

Tiba-tiba feeling mau lepak sampai maghrib ... Hehehe~ Lama dah tak balik lambat macam ni. Okey, bubuy mau balik..!

6 comments:

  1. huhu bahaye kerja mlm2..
    nanti makhluk shift lain plak masuk opis. hehehe

    ReplyDelete
  2. nuyui : hehe~

    Qamarul : aippp....buat orang takut je...cisss...~

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah…
    Jemput singgah di blog baru Sumanje
    Tentang Malaysia
    Terima kasih atas kunjungan anda
    Semoga Ceria selalu dan happy blogging
    Dari ~~~SuManje~~~~~~~~~…………………

    :)..

    ReplyDelete
  4. Terima kasih cikmuda sudi singgah blog sumanje....
    harap cikmuda happy selalu...

    ReplyDelete