Erul vs Jang Geun Suk!



Dah tengok gambar tuh? Ahhhaaa! Kenal? Tak? Tak kenal? Ishhh...nampOk benOr nipu nyerrr....!! Takkan la tak kenal kan. Ialah dia ni kan dah mula terkenal.. Mana tak, katanya budak ni adalah antara yang ter ensem dalam AF9 tu... (kata dekya....) Dan sekarang ni pun dah mula kumpul peminat sendiri. Pandai cakap Korea (paham ke tak, tak pula la aku tau...) Masa Konsert Tirai tu dia nyanyi lagu Korea katanya, hmm... (actually, aku tak tengok pun..) Entah macam mana bunyinya tidaklah aku ketahui. Kata orang yang menonton tu, best dia nyanyi..!

Entry kali ni aku pilih dia ada sebabnya. Bukan sebab fenomena AF dah bermula. Sebabnya, korang tengok pic yang aku attachkan di bawah ni pula ye?



Yang ni kenal? Yang ni sebenarnya orang yang aku minat..! Macam nak sama kan dengan pelakon He's Beautiful ni kan? kan? kan? 1st impression aku masa aku tengok muka mamat Erul ni adalah " Ait..tiru Jang Geun Suk! Nak sebijik pulak tu..."

Aih, apa-apa lah dek... Yang penting bile dah jadi artis jangan kekwat sudaa...!

Comments

Post a Comment

Popular Posts