Saturday, March 5, 2011

Yuna & Ana Raffali Show?



Dengar cerita dekat opis, ada show dari Yuna colaborate dengan Ana Raffali. Betul ke? Dekat mana performance tu? Haih....!! Tak leh jadi nih... Pasti mau pigi ni kan?? hihihi~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tapi konsert ni bukan konsert Ana Raffali ngn Yuna betul, ni hanyalah konsert klon sahaja...~ weeee....!


Kisahnye, Cik Muda ngn Scha Ariff sangat gemar berjoget semenjak tubuh group P.A.P.A.T. Tak kira masa dan ketika, asal dengar je lagu Ilusi, Adira... Keluar la step bagai..! Tetiba pulak kan, kantoi dengan Ijan the Croc... Tak pasal-pasal lekat Yuna&Ana Rafali klon. .. Chaisss...! Ang ijan, lom tengok lg dua org P.A.P.A.T yg len tu bejoget.... Kalah Wondergirl..! kihkihkih...~ 

2 comments:

  1. bile klon yuna nak buat konsert ni? ada free ticket x?heheh....anyway, thanx 4 visit my blog..yg sy letak tu header ke eh? mcm image je..sbb bile klik x pulak teros link ke blog abg ben

    ReplyDelete