expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, March 2, 2011

Kyros Kebab


Hari Jumaat, pegi Warta.. Plan asal nak usya reket badminton baru tuk scha... Alaaaaa, reket yang ada promo tu. Beli reket dapat kasut @ reket lagi satu... Kira macam buy 1 and get 1 free, gitu! 

Namun, lain yang dapat.. Tu, yang dekat atas tu la... Reket tenis yang di belinya. Dengan aku sekali terjebak. Aihhhh....!! Sebabnye, kami salah kedai. Sepatutnye, kedai yang buat promo tu adalah di Metro Kajang.. 

Lalu aku amik keputusan, maw singgah je dekat Kyros Kebab. Tapau bawak balik. Sebab lama sudah tak makan semenjak tahun lepas. Mana tak, lama juga aku tak jejak Warta kan...


Tapi tak jadi.... hehehe! Sebab...sebab...ermmm...sebab.....hmmm! Sebab bajet!


Ishhh.....tengok gambar pun jadi le...

________
legnOte : Lepas ni tukar profesyen la pulak, olahragawan... tp yg peliks nye, tak  juge jurus-kurus aku nih... Adoii yay...!

4 comments:

  1. jom jom tenis!!!

    *aihhh..tuka background la plk..*

    ReplyDelete
  2. haha..nak kurus senam banyak2 beribu2 lemon..wiii

    ReplyDelete