Team Bola Tampar BPPA, terbaik!!

First of all, selamat pagi dan . . . .

http://www.GlitterMaker.com/ - Glitter Graphics

kepada kedua-dua team bola tampar lelaki & wanita BPPA kerana telah berjaya menempatkan diri mereka di tempat 

http://www.GlitterMaker.com/ - Glitter Graphics
Tiga pun, tiga lah kan... Ko..ado??? haaa~

Yang paling aku respek semasa perlawanan berlangsung adalah, barisan penyokong-penyokong yang berpenat lelah menjerit terlolong bagai merangkap pom-pom gurl, yang membantu menguatkan semangat pemain yang sedang bertanding. Tahniah kepada mereka..antaranya, Jiej Tommyrootz, Scha Arif, player-player wanita juga Blueberry . Tak dilupa, manager kami Abang G terhangattttt....!!! Tahniah sekali lagi ye.. Bagi mereka yang tak datang bagi support tu, lu pikir la sendiri... grrrrrr!!

Team kami ditempatkan dalam Kumpulan A bersama-sama dengan juara bertahan BPSM dan Bahg Akaun. Bagi Kumpulan B pulak terdiri dari team Audit Dlm, BPK dan BTP.(tak silap aku le...)


Bertempat di SSBj. huh..baru nak bagi tau..! Perlawanan bermula jam 9 pagi dengan tiupan wisel pertama (cheeewahhh~)
Pertandingan bermula dengan menyaksikan team wanita berentap dengan BPSM (kami kalah). Wa cakap lu beb, BPSM memang team kuat, sebab kebanyakan pemain diorang adalah pemain MESCA! Yang kami ni amatur je.. Tapi, BPPA masih lagi terbaik sebab kitorang beat habis-habisan. Tak caya tanya team lelaki..haaa~

Perlawanan dengan BPK memang sengit betul. Seri untuk 2 perlawanan kemudian bertemu dalam perlawanan penentu yang akhirnya kami kalah 15-14. BPK bertemu BPSM bagi menentukan tempat pertama dan kedua. Memang tak sangka lah..team BPK ni pun bukan calang-calang noo! Tapi kami pon bermain dengan penuh semangat ape. Dan diorang pulak, main dengan penuh tekanan. (tekanan dari kami le, The Supporters yang hebat tu) Psycho betul. Especially cheerleader kami kak Jiej. Suara dia je dah mengalahkan speaker. Lepas tamat perlawanan dengan team BPK tu, diorang ada cakap, diorang main best kali ni dengan kami sebab terasa sengitnye.

Finally, perlawanan penentuan tempat ke tiga dan ke empat, kami menang di tempat ke-3 mengalahkan BTP (alaaa....yang wat tender sama tuh....grrrrr!!) Balas dendam!

Tak dilupa juge team lelaki yang main dengan penuh semangat untuk menang tempat ketiga lawan dengan team dari IAB. Beb, IAB pun bukan calang-calang team ye.. Tahun lepas diorang tempat ke-2 tak silap aku. Hooyehhhh lah team underdog kite nih...Johan bagi team lelaki pulak, adalah BPSM dan tempat ke-dua team Pembangunan.

So, minggu depan busy dengan latihan netball pulak ye..! Haaa..bole bah kalo kaoooo...~

_______
legnOte : tak ley blah ngn entry baru kak jiej...! Grrrrr!

Comments

  1. Aiks..layan kan jer lah aze entry akak tu..hahaha..memang itu kenyataannya kan..dan aze lah punca si shuib tersasar time wat servis.hahahhaha...(gelak lagi)

    ReplyDelete
  2. tu namanya kenyataan yang memalukan...seminggu kena bahan... ...aihhh...

    ReplyDelete
  3. sape player lelaki??
    n sape player pompuan bppa beb??

    ReplyDelete
  4. barisan pemain aku update time upload gambor nanti ye... sile bersabar..hehe~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts