Tuesday, March 1, 2011

Semoga Kamu Sihat!

Entry untuk pengurus pasukan.............BAHAS!!! 

Ya!!! 

Ini adalah entry KHAS dari Cik Muda buat pengurus pasukan kami. Dia tak sihat semenjak kebelakangan ni. Kenapa? Entahlah.... kesian betul dengan dia. Dan lebih kesian lagi, ada pulak cerita-cerita benda-benda buruk pada dia. Aihhhhh....


Hai, entah le, pada aku, rasanya kalo le kamu tak tau duduk perkara sebenar, jangan le membabe bute mendengOr cerite orang.. Kadang-kadang ape yang kite dengOr tu bukan lah perkara sebenar. (nasihat untuk diri sendiri) Ate, kalo dengor je tak ngape le..dah terdengor kan.. Nak buat ape lagi ye, Yeop?? DengOr je lew... Tapi yang dok menyampai tu yang hangen satu badan..! Bukan takat penyampai berita je, siap ada ajinomoto pulak. Jadi, kalo ada sesuatu yang kamu tak pasti kebenaran atau masih samar bayangan, SILA LAH JANGAN BERCERITA PADA YANG SUDI MENDENGAR tu ... ye?? Kalo orang lain nak bercerita, biOr je....tapi jangan kite....ye?

... Buat ketua pasukan...bahas, semoga kamu cepat sembuh, jadi seperti biasa dulu...CARGASSSS!!!

Nanti boleh la kite futsal-futsal, badminton-badmonton, dan yang terbaru nih, tenis-tenis..! Hokey...!!


_______
legnOte : Jangan lupe makan ubat nooo~

2 comments:

  1. btol..sgt setuju tuh!!!! tpkn pelik la dorang2 yg suke jge tepi kain org nie..pasal benda camni pon nk kecohh!!! da xde keje sgt ler tuh agknye yerk..

    ReplyDelete
  2. hehehe...mereka ni ikot sedap molot je cakap.. comolot kang baru tau....ngeee~

    ReplyDelete