Designed by Me!

Aih, mentang-mentang lah bos nOn ado arinih...! (p.s: Selamat bercuti boss!!) Jadi, aku dengan sukacitanya mengabadikan diri dengan Blog! 
Bukan belOg aku. . . 
Tapi merupakan belOg orang lain..teheeehee! Tuan empunya blog iaitu Mama Apit juga Mama Zara ... Mereka ni newbies dalam dunia blog. Berbesar hati untuk berkongsi cerita-ceriti tentang anak-anak mereka yang kian membesar. Oleh kerana aku amat bosan tahap siput, jadik aku pun dok godek-godek mereka ni punya blog.. Bagi nampak cool lagi. hehe~ cool ke? 
Alaaa...aku bukan terer pun sebenarnye.. Setakat design header bodo cikit2 tu, dengan tepek-tepek background comel-comel tu boleh le.. Nak raa ree macam blogger-blogger lain tu tak de lor.... macam Cik Bulat tu ke, Incik Nazirulhazwan tu... Tak pun macam Cik Anon tu... kan. Non ado la...
Dengan masa yang diperuntukkan sebanyak satooo ari ni, hehehe~ Aku pun touch-up pe yang aku reti je la kat belOg makcik-makcik tu...

Maka terhasil lah ini.... Let's cek it out..! (click pic)




Final touch-up, aku preview balik....aikkkkkk! 

Apsal diorang punye lagi comel dari aku punye? 

___________
legnOte : Kawan-kawan, tu je yg aku mampu buat ye... Nak lebey, bayOrrrrrr arrr....!! Hehehehehe~
Kalo ada tak puas hati ke, nak adjust lg ke bole feedback kat comment bawah tu ye....!

Comments

  1. Aunt Azie, ibu zara nk ucap timekaseh coz cantekkan blog zara..mmg comei,kiut miut jer mcm buku log sesuai utk tema zara..nnt ibu zara blanjer ek.

    ReplyDelete
  2. yey.dapat banjew...huhu~sama2..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts