expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, November 27, 2012

Tak sampai seru lagi - UAI

Renung-renungkan dan selamat beramal.!
Acap kali kita dengar jawapan-jawapan 'tak sampai seru' ni bila persoalan tak tutup aurat ni di bangkitkan. Sedangkan kita dah pun di seru semenjak 1400 tahun dulu. Tapi hati kita sendiri ni yang keras dan masih lagi pertahankan pendirian untuk kelihatan cantik, seksi dan menawan di mata manusia sekeliling... 

Apa pun, sekiranya betul mahu berubah. Biarlah perubahan tu kekal hingga ke akhirnya. 
Hati biar ikhlas dalam setiap perbuatan. Kita hidup sementara. Takut kalau di tangguh-tangguh untuk berubah, terus tak dapat berubah. Sebab?? Tuhan dah rentap nikmat hidup... Kalau Dia berkehendakkan kita mati saat ini, tiada apa yang dapat menghalang.... 



Google
....pssst....sekadar berkongsi. >__<!

14 comments:

  1. insyaallah mungkin suatu hari nanti Allah berikan mereka hidayah. mana tahu nanti mungkin mereka menjadi lebih baik dari kita :)

    ReplyDelete
  2. @miszfazierra

    @nuyui a.k.a miss YUI

    ada jg member2 yg seangkatan. tp jgn dinilai pada luaran.. insyaallah 1 hari nanti akan datang 'rasa' tu . sama-sama kita berdoa...~

    ReplyDelete
  3. Cakkk! Aku ingat seru kawen tadi..? Baru nak sentap..
    Eh muda, ko ni aku tinggal setahun, pun masih Muda.. Aku nak soh ko baca blog lama aku nak tak..? Haha invite ciken

    ReplyDelete
  4. semoga lepas ni akan lebih banyak gadis2 akan membuka mata akan KEWAJIPAN bertudung ni..

    ReplyDelete
  5. banyak yg jawab mcm ni kan...
    insyaAllah moga nanti terbuka hati mereka utk menutup aurat

    ReplyDelete
  6. @mama aryan betul tu mama, tapi apa pun, biarlah perubahan tu ikhlas. agar perubahan tu kekal selamanya....kan??

    ReplyDelete
  7. salam cikmuda
    relexs la...ntah nath cik muda yang jual mahal kot...nak yang tu ...ini..yang itam sikit tak nak...nak ada kereta beso...hehehheheh jangan marah cik muda bergurau ni....coz..happy sikit NurQaliesah hampir pulih....

    P/s terima kasih....

    ReplyDelete
  8. Mmg rmai bdk bdk skulah yg mcm itu...moga lama kelamaan terbuka pintu hatinya utk mnutup aurat....

    Psss...benar, itu adakah ukiran alam...

    ReplyDelete
  9. kalau ada kawan kita yg mcm tu, sebagai sahabat, kita kena la sama-sama bimbing.. hehehe

    ReplyDelete
  10. Pakai tudung ok.. Tpi lengan tunjuk kt owang apsal?aurat kt mane?

    Tepuk dada tnye gk IMAN..

    ReplyDelete