expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, November 29, 2012

Pendam

Sini kejap. nak sembang ..

Sebal rasa hati semalam masih belum berkurang. Jadi untuk mengurangkan rasa tu sedikit., sedikit je pun jadi lah... Ayuh, telinga.! Aku dengarkan kau sebuah puisi cinta ni... 


Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya
Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta

Pagi ni perasaan rawan.
Sedar dari lena, ingatan menerawang kepada satu nama. 

Yee...
Apa khabar agaknya?
Haruslah dia bergembira. 
Musim bunga bagi dirinya. 
Sedangkan 'Angin Monath' untuk kita.
Haha~

Hujung November ini,
Aku utuskan salam kegembiraan untuk dia.! 

Agar dia bahagia selalu.
Yey..~


**psssttt....6 bulan menyepi. Baru dia kembali. Apa yang menuntut dia menyepi selama ni? Tertanya-tanya juga aku. Sila jawab sikit!! Please...

12 comments:

  1. Pssstt NO KOMEN..

    Waima 6 bulan, aku masih artis.. Maka, jawabnya persis bagai dulu..

    Eh mengapakah aku mengomen bak bangsawan keturunan Raja Dewata Menungkorte..?

    ReplyDelete
  2. @Tea hahaha...tu bukan jawapan yang telus. masih lagi mencari identiti diri ke ?

    tea tea....
    kamu dah ada satu nama dan pengikut....

    ReplyDelete
  3. si tea rupanya...

    Dia dah kena eksport ke kanada.. tu yg 6 bulan baru balik.. Balik pun jalan kaki...

    ReplyDelete
  4. itu tandanya awak kena cari kegembiraan yang baru... :)

    ReplyDelete
  5. Haihhh.. Bebel2 bla bla bla...

    ReplyDelete
  6. @boni kacak huhu.....asal teman2 gembira, cik muda pasti akan gembira juga...

    ReplyDelete
  7. @Tukang Karut

    Oiiit.. Ini adalah teh.. Bukan serikaya

    ReplyDelete
  8. @Tea wey, teh pon ada espired jugee...
    tapi kalo penyapu tak dek espired.. Guna sampai burukkkk......hahahaah~ buruknye penyapu itew......!!

    ReplyDelete
  9. si tea le tuu..
    entahnya, suka main cak2..

    ReplyDelete