Happy-Born-Day Abangku ...

5 Nov ...

Tarikh tu adalah tarikh ke 30 abang aku celeb birthday dia...

Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang ke - 30.

Bila nak kawin ? Haha~

Awal pagi, mak call . Tapi aku tak jawab. Tak perasan . Mungkin masa aku tengah memandu kot waktu tu. Kemudian, aku call semula mak tanya ada apa-apa ke sampai awal pagi dah call. Selalu ada hal penting je. Kalo tak pun mesti call sebab suruh balik. Hee~ Mak..mak..

"Eloo..."
"Ha...harini besday abang ko.."
"Ehh mak ni...tu je ke??"
"Ye la...igt ko lupe.."
"Tak la...tak lupe"

Ye, aku takkan lupa. Dia sorang je darah daging  yang aku ada dalam dunia ni. Lepas letak phone, aku terus taxt abg aku . Memang dari semalam dah ingat. Cuma tak berkesempatan nak wish. Tak pe la, mungkin ada orang lain lagi yang lebih bererti dalam hidup dia mau wish dulu kan.. Hee~ Bagi peluang.2!

- Wey, HB! Semoga murah rezeki, bertemu jodoh ... haha...........

tett..tett... dia reply.

- Terima kasih. Amin..amin untuk ko jugak. moga-moga rezeki kau lebih-lebih baik dari abg akan-akan datang. Amin..amin ya rabbal alamin.. And cepat kurus cantik n jumpe jodoh aminn!

Amin ...aku dalam hati. Semoga doa dia dimakbulkan. Especially tang kurus tu.. Muahahaha~

>__<!!


Comments

  1. abg ajisss..HB untuk kamu..moga2 murah rezki,panjg umur n bjaya dunia akhirat...amin..

    ReplyDelete
  2. happy besday jugak untuk brother ye..hehe

    dtg baca entry follow sini...=D

    ReplyDelete
  3. @Za Noh

    thanks za..abg tny mn hadiah?? heheh~

    ReplyDelete
  4. aku lg muda kud... hb abang ajizzz

    ReplyDelete
  5. @khaifaiz
    Ye la khai awakkan muda remaja...ahahah~

    ReplyDelete
  6. insyaAllah bole kurus nanti tu
    dan hepi besday utk ajis ye..moga cepat naik pelamin ye

    ReplyDelete
  7. @TiranaAduka
    sebaya abang sy lah nih eaaa?? lupe lak nak reply komen sini..huhu~

    ReplyDelete
  8. x la lg tua dari abg cik muda,hehe ikhlas ni.

    ReplyDelete
  9. happy bday untuk abg yea ..hehe

    ReplyDelete
  10. @TiranaAduka lagi tua????? iskkkk......3 series jugak la....hmmm~

    ReplyDelete
  11. iye dah hampis separuh abd..nape x peceye er?

    ReplyDelete
  12. @TiranaAduka caye2....huhuh~ TA pny pasal kene caya jugeee...hihihhi~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts