expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, August 11, 2011

Produk Info - QASEH COLLAGEN

Ini adalah info pasal Qaseh Qollagen yang aku tolon promotekan on behalf member opis.. Di sebabkan ada sorang kawan comel ni tny, apa fungsinya Qaseh Qollagen ni sebenarnya...So, this is it...

Aku pun baru je try. Dan antara kesan dia yg aku sendiri rasa, especially time bulan puasa ni adalah, aku tak le rasa penat ngat, (kadang-kadang kan kita akan rasa lemah je kan kan kan..), kenyang je rasa perut.. Tapi, motif utama aku masih belum tercapai ... Ye lah, baru je lagi kan ...
Marine CollagenCollagen atau kolagen biasanya secara semula jadi memang terdapat dalam badan kita. Seiring dengan peredaran masa pengeluaran kolagen semula jadi tersebut telah berkurangan, kekurangan tersebut akan menyebabkan kulit kita berkedut, hilang keanjalan dan kelihatan kusam. Untuk menggantikan amaun kolagen yang tidak cukup kita perlu mengambil Kolagen.Seiring dengan permintaan pasaran muslim, kolagen dari ikan (hidupan marin) telah diperkenalkan dalam pasaran. Penggunaan Marine Collagen/ kolagen ikan lebih mendapat tempat di hati pengguna malaysia/negara islam.
Kacip FatimahTelah terkenal dalam dunia melayu sebagai herba yang boleh membantu kaum wanita dalam menguatkan otot bahagian intim wanita. Selain itu ia juga ia boleh mengurangkan segugut dan juga menambahkan kecergasan.
Pueraria MirificaAdalah sejenis tumbuhan yang kaya dengan phyto-estrogen yang mana ia mampu melengkapkan keperluan estrogen (hormon kewanitaan) dalam badan sesorang. Peningkatan umur menyebabkan rembesan estrogen berkurangan, Kadangkala emosi menyebabkan estrogen tidak seimbang.. Phyto estrogen dari peuraria membantu melengkapkan estrogen tersebut. Hasilnya, keseimbangan hormon tercapai seterusnya akan menjadikan tubuh wanita cantik, payudara terbentuk indah, kuku dan rambut lebih sihat dan mengurangkan kusam pada wajah. 
L-GlutathionAdalah sejenis protein yang membantu kita mendapatkan kulit yang cerah secara semula jadi. Ia juga membantu membasmi radikal bebas dalam badan.
Pearl PowderSerbuk mutiara telah lama digunakan dalam perubatan Cina untuk mendapatkan kulit yang cantik dan mulus. Kandungan nya kaya dengan asid amino membantu pembentukan kulit yang cerah dan cantik. Ia juga kaya dengan kalsium yang baik untuk tulang kita. Kajian saintifik menunjukkan Pearl Powder menjadi sumber kalsium terbaik .
Acacia GumJuga dikenali sebagai gum arabic adalah serat boleh larut yang mampu membantu kita mengatasi masalah sembelit. Ia juga menjadikan sistem pencernaan lebih sihat, mengelakan kanser kolon dan mebantu proses detoxifikasi (pembuangan toxin) dalam badan.
___________
legnOte : Untuk yang bertanya tu, kalo nak boleh la order... Jadi dealer pon boleh kowt kat sana..~

2 comments: