expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, August 8, 2011

Buka apa hari ini?

Percaya? Tak percaya lah... Arini dari pagi aku dengar nasyid.! Ko...ado?
Haha~

Macam dah hafal pulak lagu dia...

Okay, harini aku tak de reja banyak.. Pasaipa? Sebab eP belom boleh tengok lagi. So, kene tunggu la belah-belah petang nanti ... Ada lah tu. Tunggu makluman dari Cikarooo Kecikk ... hokey! Sesambil aku layan nasyid ni, terfikir pulak, petang ni nak berbuka puasa apa? Hmmm...~~

Idea..idea...

Mek aNe dok email ajak titoo... Aihyoo.. Sangat la berat kepala apabila banon nanti..! Tapi, aku rasa tak sat je nih, titoonn jugak nih...~

Buka search engine, aku taip paprik... Ha..macam layan je kan paprik + nasi putih panas... Perghh...! Nak pulak dak Blueberry ada lauk yang mama dia kirim ... SAMBAL TEMPOYAK, UDANG LEMAK CILI API n SAMBAL TELUR. Ha..~ Amek...

Mentekedarah la kita orang malam ni...


_________
legnOte : Mekkkkkk....mung dok bayor agi duit sewa bilik..!! 3mlm x RM250..hokey..~

1 comment: