expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, August 31, 2011

Lembaran Yang Baru~


Ramadhan bakal berakhir, Syawal pula yang akan menjelmakan diri... Sekejap yep masa berlalu.. Hari ini dah masuk malam 10 terakhir Ramadhan kita semua berpuasa.. 
Yeyyy... nak dekat raya dah!!! <korang dah ada baju rayeee ke??>

Malam ni juga merupakan antara 10 malam Lailatulqadar. Semoga apa yang kita lakukan dalam 10 malam terakhir ini menjanjikan 1000 rahmat buat kita. Mana tau kan, kita merupakan antara yang terpilih untuk ditemukan dengan Lailatulqadar. 
Insyaallah..!!


Untuk kawan-kawan sekalian, di kesempatan nih aku mau memohon maaf andai ada di antara kalian yang selama aku berkawan, dan yang baru bermula nak berkawan ada yang terasa hati dengan tingkah aku, sikap acuh tak acuh aku, kata-kata yang mengguris hati, di luar sedar dan kemampuan aku untuk memuaskan hati semua pihak. 
Juga kes yang termakan atau terminum.. Aku mintak maaf mungkin aku alpa. Tolonglah ingatkan aku ye. 
AKU MINTAK MAAF DARI HUJUNG RAMBUT SAMPAI HUJUNG KAKI... Especially, kawan-kawan yang (mungkin) ada aku tak bertegur sapa, atau jarang untuk bertegur sapa...Bukan niat hati tuk aku tak bertegur, sekadar untuk tidak mengeruhkan keadaan. Apa yang berlaku, apa yang terjadi juga apa-apa aje lah.. telah aku lupakan.  SEMUA.! Insyaallah..~ 

So, hihihihiiii~

Raya nak dekat.. Mai le jemput datang umah aku ye..~

15 comments:

  1. saya maafkan...hheee


    saya pun nak minta maaf gak....

    jgn lupa mencari lailatulqadar...

    ReplyDelete
  2. jijah mintak maaf jugak jika ada salah silap. terlbih terkurang. termengata. ampun maaf di pinta..

    ReplyDelete
  3. sesama la kita...maaf zahir batin ya..

    ReplyDelete
  4. msredcheesecake ;
    Cik Azizah ;
    Sama2 lah kita yep..~


    akmadablueberry ;
    Ye...jgn simpan dalam hati..~

    ReplyDelete
  5. slmt hari ry juge =)

    p/s: pos apa yg mahal tu?? heheh.. xdpt lg kad?? yui dh hntr semua pd trikh yg sama =(

    ReplyDelete
  6. p/s: wah,jadi2!! tahniah cik muda!!ngeh2..

    nk kecikkan pon leh gak..suka ati.. =)

    ReplyDelete
  7. tak de mende aku nk maafkan ko .. ni 1 st time balas kunjung blog ko ...hehehe

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah Ramadan 2011 kita lalui dengan kesempurnaan..

    Salam Aidilfitri buat cik Muda sekeluarga, juga salam kemerdekaan 2011 buat semua (",)

    ReplyDelete